Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به ستاد تشکیل بحران گفت: تامین اجتماعی خوزستان برای درمان حادثه دیدگان متروپل به صورت شبانه روی در آماده باش است و تا عادی شدن شرایط کنار مردم هستیم. - اخبار استانها -

امیرحسین بنی احمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان، ضمن تسلیت حادثه متروپل اظهار داشت: برای بررسی میدانی وضعیت متروپل آبادان تاکنون 3 بازدید و بررسی میدانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یک حادثه دلخراش و سهمگینی است و علاوه بر وظایف اداری به عنوان یک پزشک و وظیفه انسانی برای نجات مردم گرفتار همه توان و نیرو را بسیج کردیم.

موکب‌های اربعین در کنار متروپل آبادان مستقر می‌شوندتیم RDH هلال احمر به محل سانحه متروپل آبادان اعزام شدتعدادی از امدادگران در محل آواربرداری متروپل آبادان مصدوم شدند

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: برای هم افزایی بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری جلسه مشترک و تقسیم وظایف شده و ستاد بحران در بیمارستان 17 شهریور آبادان تشکیل شد.

وی گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی و در آماده باش کامل هستند و تا عادی شدن شرایط کنار مردم هستیم.

بنی‌احمد ادامه داد: مقرر شد عمل های غیرضرور و انتخابی در مراکز درمانی صورت نگیرد و فقط یک اتاق جهت اعمال جراحی اورژانس گروه زنان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد:  15 تخت در اورژانس به شکل آماده باش پیش‌بینی کردیم که در صورتی که نیاز باشد ظرف مدت پنج دقیقه قابل راه‌اندازی هستند. یک دستگاه از سوی تامین اجتماعی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفته شد. در زمینه پزشک متخصص طب اورژانس نیز با دانشگاه برای کمک به حادثه دیدگان همکاری لازم داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی مالی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به حادثه دیدگان متروپل، اسناد بیمه ی ماه های مهر و آبان دانشگاه را به شکل ویژه به آنها پرداخت می کنیم.

وی با اشاره به حضور فعالانه در جلسه ستاد بحران شهرستان تصریح کرد: به طور ویژه برای کمک به مردم آبادان ایستادیم و لحظه ی رصد و هر کمک درمانی و پزشکی لازم باشد آماده ارائه هستیم.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروپل آبادان تامین اجتماعی حادثه دیدگان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود