Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ۱۳۹ پروژه عمرانی مصوب سفر رئیس‌ جمهور به این استان گفت: این پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارد و تعهدات امسال نیز در جلسات متعدد بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان اظهار داشت:  139 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در این استان داریم؛ تعهدات مصوب سفر براساس بررسی‌های سال1400 تقریباً انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارد و تعهدات امسال نیز در جلسات متعدد بررسی می‌شود، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی لرستان مکلف‌ هستند با توجه به تخصیص اعتبارات برنامه زمان‌بندی شده ارائه دهند تا بر اساس آن پروژه‌ها رصد و کنترل شود.

400 پروژه عمرانی شهر شیراز در اولویت اجرا قرار گرفت54 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود19 پروژه عمرانی بهداشتی درمانی در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه دولت قصد دارد تمامی پروژه‌های مصوب در سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها را از طریق یک سامانه که در حوزه ریاست‌جمهوری طراحی شده به‌منظور بررسی موانع و چگونگی پیشرفت در کار کنترل کند تا به نتیجه نهایی برسد، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اطلاعات و پیشرفت پروژه‌ها را در این سامانه به‌روز‌رسانی کنند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه عمرانی سفر رئیس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۵ پایگاه امدادی در استان در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محمد قدمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشگیری از کم کردن حوادث احتمالی در استان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع حوادث جمعیت هلال‌احمر لرستان، در کنار ستاد مدیریت بحران استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: در لرستان ۱۵ پایگاه امدادی در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای تامین این اعتبار درخواست داریم مدیریت بحران کشور همکاری لازم را با جمعیت هلال‌احمر کشور داشته باشد.

قدمی بیان کرد: همچنین علاوه بر پایگاه‌های مذکور، پنج پایگاه امدادی دیگر مورد نیاز استان است و البته از محل اعتبارات استانی مدیریت بحران رقم اندکی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: برای برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پنج پایگاه امدادی به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است و هم‌اکنون بین ۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: همچنین نیازمند اعتباراتی برای تجهیزات انفرادی هستیم.

قدمی در ادامه با بیان اینکه فضای فیزیکی که در اختیار داریم نسبت به جمعیت هر شهرستان دو درصد است، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها همچون رومشکان، چگنی و معمولان انبار اقلام نداریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت