Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک نفر هم برای رسیدن به فرماندهی رایزنی نکرد گفت: مسئولان باید خود را وقف انقلاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، سردار حسین معروفی صبح امروز در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار که با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و جمعی از رزمندگان و مسئولان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: در زمان تنهایی اسلام ناب که انقلاب اسلامی همان اسلام ناب است، رزمندگان که بندگان شایسته خدا بودند با نگاه عاشورایی در زمان امام غیر معصوم چیزی را تولید کردند که در زمان امام معصوم تولید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزمندگان در آن دوران جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند گفت: این دلاورمردان برای بقای دین خدا، کرامت انسانی ملت بزرگ ایران و تمامیت ارضی و حفظ ناموسمان تقدیم کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این مراسم به مناسبت هفته مقاومت و سالروز عملیات بزرگ بیت المقدس برگزار شده است افزود: شما که خود قیام کننده و به وجود آوردنده این عزت و بزرگی بودید.

وی با بیان این سوال که چه چیزی باعث شد در سال اول جنگ توفیقی نیافتیم، ادامه داد: در سال اول در کشور نگاهی که باور نداشت می‌توان مردم، سپاه و بسیج را در جنگ با دشمن مشارکت داد، وجود داشت اما در سال دوم با تغییر نگاه در کشور و با انجام چهار عملیات بزرگ عزت به کشور ما برگشت داده شد.

معروفی ابراز داشت: در سال اول نگاه فرمانده کل قوا و بنی صدر نگاه لیبرال بود که کشور را زمین گیر کرد اما در سال دوم با عزل رئیس جمهور وقت که فرماندهی کل قوا را هم به عهده داشت و با جایگزین شدن شهید رجایی و باهنر و روی کار آمدن دولت انقلابی این نگاه در کشور عوض شد.

سیستم مدیریتی استان کرمان "مکتب حاج قاسم" را الگوی مدیریتی خود قرار دهدفرمانده سپاه استان کرمان: قضات و حقوقدانان کرمانی مطالبه‌گری خون شهید سلیمانی از مجامع بین‌المللی را پیگیری کنندفرمانده سپاه استان کرمان: امروز دشمنان با هدفی مشترک به دنبال تضعیف نظام هستند

وی با بیان اینکه باید مراقبت کنیم کسانی امروز دفاع مقدس و شهیدان را زیرسوال می‌برند، حتی یک شب هم در جبهه‌های جنگ بیتوته نکرده و برای امنیت خود به کشورهای اروپایی و آمریکایی و عربی فرار کردند تصریح کرد: جهاد تبیین در مقابل تحریفات دشمنان است تحریفاتی که حقیقت ما را وارونه جلوه می‌دهد و دل جوانان را خالی می‌کند و نقش ما چیزی جز تمکین کردن از امر امام و مانند شهیدان عمل کردن نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه چیزی که در جبهه ما حاکم بود و ما را پیروز کرد، فرهنگ عاشورایی بود، عنوان کرد: در تاریخ اسلام و شیعه غیر از نیم روز کربلا که برای بقای اسلام ماندگار شد و جز در این جنگ هشت ساله دفاع مقدس در هیچ کجا انسان‌ها برای جان دادن از یکدیگر سبقت نمی‌گرفتند.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک نفر برای رسیدن به فرماندهی یک قدم برنمی‌داشت و رایزنی نکرده است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه چیز خدا بود و غیر خدا جا نداشت.

معروفی با اشاره به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مسئولین باید خود را وقف انقلاب اسلامی کنند و کسی که خود را وقف انقلاب کند گناه نمی‌کند.

وی ادامه داد: هر کس تا قبل از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شک داشت که عزت را فقط خدا می‌دهد، بعد از شهادت سردار دل‌ها یقین کرد که عزت فقط به دست خدا است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقف شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان وقف شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان خود را وقف انقلاب دفاع مقدس هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901814

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور