Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان طی پیامی به آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» کمک جمهوری اسلامی ایران برای اطفای حریق در جنگل‌های ایالت بلوچستان را بسیار ارزشمند و به موقع دانست و از رئیس جمهوری کشورمان قدردانی کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایران اکونومیست، شهباز شریف طی پیام قدردانی به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از حمایت تهران برای مشارکت موثر در عملیات اطفای حریق در ارتفاعات منطقه شیرانی واقع در ایالت بلوچستان تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر پاکستان واکنش و کمک ایران با اعزام هواپیمای آتش‌نشان ایلوشین-۷۶ سپاه را ارزشمند و تسهیل کننده در غلبه بر بحران آتش‌سوزی عنوان کرد. 

سخنگوی دولت ایالتی بلوچستان پاکستان نیز روز گذشته طی گفت‌وگو با ایران اکونومیست با اعلام کنترل کامل بر بحران آتش‌سوزی در جنگل‌های این استان پس از ورود هواپیمای آتش‌نشان جمهوری اسلامی ایران به عملیات اطفای حریق، گفت: مردم و دولت پاکستان قدردان همکاری و همدردی سخاوتمندانه دولت و مردم همسایه دوست و برادر ایران هستند.

اعزام هواپیمای آتش‌نشان ایلوشین-۷۶ سپاه به پاکستان و مشارکت موثر ایران در عملیات اطفای حریق در ایالت بلوچستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پاکستانی داشته و مسوولان این کشور همسایه آن را مورد تمجید قرار دادند. 

با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بشردوستانه و در راستای کمک به کشور دوست و همسایه پاکستان برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع ایالت بلوچستان این کشور، دوشنبه شب گذشته هواپیمای آب‌پاش ایلوشین-۷۶ سپاه را به پاکستان اعزام کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران ، سید ابراهیم رییسی ، پاکستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی پاکستان جمهوری اسلامی ایران ایالت بلوچستان اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)