Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،  مهدی دوستی استاندار هرمزگان با عبدا... سهرابی دستیار وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدا... سهرابی در این جلسه اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است. 

سهرابی عنوان کرد: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بلعکس به زودی راه‌اندازی می‌شود. 

وی افزود: این خط پروازی از روز سه شنبه هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد و هر هفته در مسیر یاد شده پرواز خواهیم داشت. 

دستیار وزیر امور خارجه ادامه داد : از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عمان مسقط برقراری پرواز بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی