Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه عبری زبان گزارش دادند که ۳ فلسطینی توانسته‌اند وارد یک پایگاه نظامی اسرائیل در نزدیکی رام‌الله شوند و به مدت ۲ ساعت در آن گشت‌وگذار کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از میدل ایست نیوز، ۳ جوان فلسطینی به پایگاه اسرائیلی "راما" در رام الله نفوذ کرده و قبل از آن که از این پایگاه به سلامت خارج شوند، دو ساعت در جستجوی سلاح در این پایگاه، به گشت و گذار پرداختند بدون اینکه دچار مشکل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رسانه‌های عبری مدعی شدند که این فلسطینیان مسلح نبوده‌اند و برای سرقت مهمات و سلاح وارد این پایگاه نظامی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این اقدام در زمانی انجام شده که ده‌ها نیروی ارتش و مرزبانی اسرائیل در داخل این پایگاه خواب بوده‌اند.

طبق این گزارش‌ها این سه فلسطینی غیرمسلح پس از عبور از دیوار حائل بدون اینکه تشخیص داده شوند، به قصد سرقت تجهیزات جنگی وارد محل شدند و در حوالی پنج صبح به طور اتفاقی توسط یک سرباز زن شناسایی شدند که با فریاد خواستار کمک شد، در حالی که ۳ جوان به سلامت متواری شدند .

این گزارش افزوده که این فلسطینیان بعد از گشت و گذار دو ساعته از آن فرار کرده‌اند و تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

شب گذشته نیروهای اسرائیلی با حمله به چند اردوگاه در کرانه باختری، چند فلسطینی را به اسارت درآوردند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فلسطین ، اسراییل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فلسطین اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید