Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاپلو به قهرمانی آاس رم در لیگ کنفرانس اروپا واکنش نشان داد.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق آاس رم ژوزه مورینیو را بابت قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا تحسین می کند.

طرفداری | آاس رم شب گذشته موفق شد با پیروزی مقابل فاینورد، اولین قهرمان تاریخ لیگ کنفرانس اروپا لقب بگیرد. این قهرمانی، شانزدهمین قهرمانی تاریخ آاس رم، اولین قهرمانی پس از 14 سال و اولین قهرمانی اروپایی آن ها پس از 61 سال بود و همین موضوع ارزش کار ژوزه مورینیو را به خوبی نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو کاپلو نیز بابت این موضوع سرمربی آاس رم را تحسین کرد و در مصاحبه با Andokronos، در مورد قهرمانی این تیم در لیگ کنفرانس اروپا گفت:

شب زیبایی برای تیم و فراتر از آن، برای هواداران بود که بیش از هر کسی لایق چنین چیزی بودند. و در نهایت شب زیبایی برای کل فوتبال ایتالیا بود، پس از سال ها ما در نهایت قهرمان یک رقابت اروپایی شدیم. مورینیو و البته کل تیم رم، شایسته تحسین هستند. مورینیو توانسته است قدرت و ذهنیت لازم را در آاس رم ایجاد کند.

اخبار داغ 

چرا مهرداد رضایی در تونل قهرمانی مس رفسنجان برای استقلال شرکت نکرد؟ منصوریان: آقایان خودزنی بس است / قلعه‌ نویی 7 جام برای استقلال آورده اشک های ژوزه مورینیو پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا / عکس وضعیت ورزشگاه المپیکو پس از قهرمانی رم در لیگ کنفرانس اروپا / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ کنفرانس اروپا فابیو کاپلو آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد