Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، تیم ملی فوتسال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه شده است.

در همین رابطه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: با قدرت در جام ملت های آسیا حضور خواهیم داشت و مهم نیست در چه گروه و یا با چه تیمی بازی داریم مهم نام ایران و بالا بردن پرچم کشورم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: ایران پرچمدار فوتسال آسیاست و سال‌ها توانسته در آسیا و جهان هنرنمایی کند اما موضوعی که وجود دارد فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و ما نباید در باد گذشته که قهرمان آسیا و یا سوم دنیا بودیم بخوابیم اگر اینگونه فکر کنیم قطعا به مشکل می خوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه اطلاع دارند که در این سال‌ها در تیم ملی جوانگرایی انجام نشده است. از زمان حضورم قول دادم که کادر فنی به دنبال جوانگرایی است. فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید می‌‌‌دانم کار سخت است اما مجبوریم این راه برای آینده و بازی‌‌های جهانی ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت : فدراسیون فوتبال هم باید در ادامه راه با مهیا کردن امکانات  و برگزاری بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی کمک کند. در حال حاضر ارتباط خوبی بین کادر فنی، فدراسیون و کمیته فوتسال وجود دارد و امیداوارم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

 شمسایی در مورد همگروهی فوتسال ایران با تیم‌هایی اندونزی، چین تایپه و لبنان ،گفت: اتفاقا رور گذشته با محمد هاشم‌زاده سرمربی تیم فوتسال اندونزی صحبت کردم و به وی گفتم احتمال دارد با شما همگروه شویم. اندونزی در ۵ سال گذشته با مربی ژاپنی خود بسیار پیشرفت کرده‌ و حالا همان بازیکنان، شاگردان هاشم‌زاده هستند. آن‌ها در دو تورنمنت اخیر شکست نخورده‌اند و تیم بسیار خوبی هستند. لبنان هم تیم فیزیکی است و همیشه در لیگ این کشور بازیکنان ایرانی حضور داشته‌اند اما همانطور که گفتم برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم‌ها همگروه شویم. اگر دست من بود دوست داشتم با ژاپن و تایلند همگروه شوم.

وی ادامه داد: در آسیا و حتی در جهان دیگر اسم‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه در فوتسال امروز تلاش کوشش، امکانات به روز دنیا و از همه مهمتر بازی‌های تدارکاتی مهم است. تیم ملی در جام‌جهانی به سختی توانست از سد ازبکستان بگذرد و دیگر مثل گذشته نیست که به راحتی می‌توان پیروز شد.

وی در مورد قرعه کشی این مسابقات گفت: در کل قرعه به شانس هم بستگی دارد من بارها گفتم کار سخت است. چرا که جا پای نسلی گذاشتیم که واقعا خوب بودند. به همه بازیکنان گفتم باید به فکر قهرمانی باشند و جز آن به چیزی فکر نکنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد بازی های تدارکاتی گفت: با تیم‌های زیادی برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم. باید همه چیز را مدنظر قرار بدهیم. سرپرست تیم ملی با قدرت به دنبال هماهنگی برای برگزاری بازی های تدارکاتی به خصوص دیدار با آرژانتین است. همه باید دست در دست هم دهیم و برای موفقیت تیم ملی کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال سرمربی تیم ملی فوتسال شمسایی وحید شمسایی سرمربی فوتسال سرمربی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که شاگردانش به هدف اول خود در جام ملت‌های آسیا رسیده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ابتدا به مردم ایران و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام جهانی بود، دست یافتیم. در نیمه اول با توجه به شرایط، هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند. خوشحالم که آنها مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دادند.

وی با انتقاد از کفپوش سالن بانکوک آره‌نا گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و روز گذشته (سه‌شنبه) بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین در این سالن داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کفپوش با کفپوش سالن ایندور خیلی متفاوت است.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به‌ویژه افغانستان و تاجیکستان بود. من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام. می‌بینم تیم‌ها هر سال پیشرفت خوبی از خود نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال