Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@03:22:42 GMT

پنج حفار غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۳۹۴۳

پنج حفار غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اعلام این خبر گفت: مطابق با گزارش مردمی در خصوص فعالیت تعداد حفار غیرمجاز در یکی از مناطق روستایی قزوین با اقدام به‌موقع فرماندهی و پرسنل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تعداد دو حفار غیرمجاز دستگیر و به همراه ادوات حفاری برای سیر مراحل قانونی به فرماندهی انتظامی بخش تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین بنابر گزارش مردمی دیگری از شهر قزوین مبنی بر فعالیت تعدادی حفار غیرمجاز در یکی از منازل مسکونی واقع در بافت تاریخی شهر، به‌همت فرمانده یگان حفاظت و میراث‌بانان این گروه سه‌نفره نیز در حین حفاری دستگیر و همراه با ادوات حفاری ضبط‌شده برای تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند برای اعلام گزارش کشف اشیای تاریخی، تخریب و یا انجام حفاری‌های غیرمجاز با شماره ۳۳۲۳۶۹۶۶ با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تماس بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آبله میمونی متروپل آبادان سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی قزوین چاه غیرمجاز یارانه ارز 4200 تومانی آبله میمونی متروپل آبادان سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی