Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با محوریت بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با حضور ۷ تن از مدیران کل و معاونین دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف حفظ محیط زیست، آرامش و امنیت مردم و جلوگیری از تخریب جاده‌ها، صدور مجوز برای معادن شن و ماسه در خلخال ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سرعت‌بخشی فعالیت‌های جهاد کشاورزی استان برای تکمیل سد بلیل و ادامه ساخت سدها خبر داد و افزود: بررسی مشکلات منطقه و نظارت برای حسن اجرای پروژه‌ها و فعالیت دستگاه‌ها در دستور کار نمایندگان است و در فصل عمران روستایی ۱۹ روستا در برنامه طرح هادی و بازنگری خلخال قرار دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه داد: در ۳۹ روستای شهرستان خلخال، اینترنت، تلفن ثابت و بی‌تی‌اس‌های مخابراتی طی سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود و ۲۷۰ کیلومتر از شبکه برق خلخال نیز در تمامی مسیرها به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد. 

نظری از قول مدیرکل راهداری استان در آسفالت ۴۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خبر داد و بیان کرد: ساخت بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و بلوار خروجی علی‌آباد به سمت اردبیل نیز با قوت ادامه خواهد یافت.

راه‌های عشایری شهرستان خلخال مرمت می‌شود 

سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: فعالیت معادن خلخال آسیب‌هایی برای طبیعت و جاده‌های شهرستان خلخال است و عملا راه‌ها تخریب می‌شود.

وی از تعیین ساعت برای تردد کامیون‌های حمل شن و ماسه و فعالیت معادن، تعطیلی کامل فعالیت‌ها در ایام تعطیل و راه‌اندازی باسکول در جاده خلخال به اسالم در جهت جلوگیری از تخریب این جاده زیبای گردشگری خبر داد و افزود: تناژ بالا عامل تخریب جاده‌های شهرستان خلخال است.

فرماندار خلخال با اشاره به عشایر شهرستان ادامه داد: راه‌های عشایری جهت کوچ عشایر شهرستان خلخال بهسازی و مرمت می‌شود.

یحیی‌زاده با اشاره به آب شرب خلخال و استفاده از خط انتقال آب شرب از سد بفراجرد، از اولویت اجرای فاضلاب روستایی روستای بفراجرد خلخال برای جلوگیری از آلودگی این سد خبر داد و تصریح کرد: به لحاظ اهمیت سدهای شهرستان خلخال و بحث سدهای معیشتی، سد بلیل با نظارت و پیگیری‌ها به پایان خواهد رسید و سایر سدها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت‌ سالن‌های ورزشی شهرستان خلخال گفت: تسریع در ادامه عملیات ساخت سالن‌های ورزشی در روستاها و در نظر گرفتن فصل کاری در شهرستان خلخال دارای اهمیت است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: معادن شن و ماسه راه های عشایری فرماندار خلخال طرح هادی شهرستان خلخال راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان