Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:23:08 GMT

مدال برنز جهانی تنیس روی میز نصیب جوان البرزی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۴۲۵۸

مدال برنز جهانی تنیس روی میز نصیب جوان البرزی شد

پیام حجازیان، رئیس هیأت تنیس روی‌میز البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به کسب مدال برنز مسابقات جهانی کانتندر اسپانیا توسط جوان البرزی، گفت: ورزشکاران البرزی در رشته‌های تخصصی ورزشی استعدادهای درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی کانتندر معتبرترین رویداد جهانی تنیس روی میز جهان است، ادامه داد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز ITTF هر سال چندین بار در کشورهای مختلف با حضور شرکت کنندگان از سراسر جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازیان اضافه کرد: این دوره مسابقات در اسپانیا برگزار شد که جوان البرزی در دو رده سنی زیر۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر شد که با شکست نماینده میزبان حضور خود روی سکو مسابقات قطعی کرد.

رئیس هیأت تنیس روی میز البرز، با اشاره به اینکه نوید شمس در سال ۲۰۲۲ مدال دیگر در بخش دونفر کسب کرده است، تصریح کرد: این جوان البرزی نه تنها افتخار استان بلکه افتخار ایران است که اولین تنیسوری البرزی که لژیونر شد و به عضویت باشگاه پوزنان لهستان آمده است.

وی افزود: در حال حاضر جوان البرزی، نفر اول ایران در رنکینگ جوانان جهان، نفر ۴ زیر ۱۷ سال و ۱۱ جهان در رده سنی زیر ۱۹ سال به خود اختصاص داده است.

حجازی در خصوص حضور نمایندهای استان در لیگ برتر، اظهار کرد: خداروشکر امسال در لیگ برتر در هر دو بخش بانوان و آقایان از استان البرز نماینده ی داشتیم.

وی ادامه داد: خداروشاکریم که ورزشکاران به نام و موفقیتی داریم که در لیگ معتبر حضور دارند از جمله خانم‌ها مریم فرعی، پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر و مینا پورموسوی و همچنین مهدی معدن کن که در لیگ برتر ترکیه بازی میکنند و امسال لژیونر شدند.


حجازیان در پایان گفت: خداروشکر هیئت در شرایط خوبی به سر میبرند و سعی میکنیم که درلیگ‌ها حاضر شوند و در آخرین رویداد لیگ استان که بیش از ۱۰ سال برگزار میشود  با حضور ۲۰ تیم انجام شد که نفرات برتر به عضویت باشگاه‌های لیگ برتری کشور در بیایند و سطح خود را در مسابقات افزایش بدهند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس تنیس روی میز مدال برنز نوید شمس تنیس روی میز جوان البرزی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم