Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از بازیکنان تیم ملی ایران که در سایر کشورها حضور دارند، از همان کشورها برای دریافت ویزای کانادا اقدام می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 3:30 بامداد روز 16 خرداد در دیداری دوستانه، در شهر ونکوور کانادا مقابل تیم ملی این کشور صف‌آرایی می‌کند.

طرفداری | به نقل از تسنیم، ملی‌پوشان قبل از سفر به کانادا، عازم استانبول خواهند شد تا کارهای مربوط به صدور ویزای آنها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، سید مجید حسینى و اللهیار صیادمنش که در ترکیه حضور دارند، در این کشور می‌مانند تا مراحل صدور ویزا را انجام بدهند.

سردار آزمون که همراه با اعضای تیم بایرلورکوزن در مکزیک حضور دارد، در این کشور به سفارت کانادا مراجعه و ویزای این کشور را دریافت خواهد کرد. همچنین سعید عزت‌اللهى از دوحه و امیر عابدزاده از مادرید عازم استانبول می‌شوند تا به جمع سایر ملی‌پوشان بپیوندند.

اخبار داغ 

چرا مهرداد رضایی در تونل قهرمانی مس رفسنجان برای استقلال شرکت نکرد؟ منصوریان: آقایان خودزنی بس است / قلعه‌ نویی 7 جام برای استقلال آورده اشک های ژوزه مورینیو پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا / عکس وضعیت ورزشگاه المپیکو پس از قهرمانی رم در لیگ کنفرانس اروپا / عکس

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی از صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب کاغذی و قدیمی در استان خبر داد.

محمد رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آبان ماه ۱۴۰۱ صدور شناسه های یکتا در درگاه ملی مجوزها آغاز شد و از آن زمان تا کنون برای همه کسب و کارها شناسه یکتا صادر می شود تا مجوزهای کاغذی و قدیمی حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، همه فعالیت‌های اقتصادی که به هر نحو کسب درآمد دارند، باید شناسه یکتا داشته باشند، تاکید کرد: بسیاری از خدمات دولت، الکترونیکی شده و به همین دلیل مجوزهای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی نیز باید الکترونیکی شود تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: با حذف مجوزهای قدیمی و کاغذی، مشخصات همه فعالان اقتصادی برای دولت شفاف می شود و از مزایای آن ها برای اخذ تسهیلات و... همانند قبل اما به صورت الکترونیکی بهره مند خواهند بود.

رحمانی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در حال حاضر رتبه ۱۵ کشور را در حذف پروانه های کسب قدیمی و کاغذی دارد، گفت: حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در این استان فعال است که حدود ۱۵ درصد از آن ها برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون باید برای دریافت خدمات مختلف شناسه یکتا داشته باشند، ادامه داد: اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند تا اقدام کنند. پس از این تاریخ نیز مجوزهای کاغذی بی اعتبار خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: در راستای تسهیل این فرآیند برای کسبه، روز گذشته میز خدمت تبدیل رایگان مجوزها و پروانه کسب های قدیمی به مجوزهای الکترونیک به این محل واقع در میدان کارگر بجنورد دایر شد.

وی تصریح کرد: صاحبان مشاغل همچنین می توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر امکان مراجعه به اتاق اصناف شهرستان ها، از طریق موبایل یا رایانه به درگاه ملی مجوزها به آدرس www.mojavez.ir مراجعه کنند و به صورت رایگان برای مجوزهای قدیمی خود شناسه یکتا دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان