Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی سیادتی روز پنجشنبه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محصولات دانش‌بنیان متعلق به ۱۲ شرکت پارک علم و فناوری خراسان رضوی است که در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه محصولات دانش‌بنیان ارائه شده در گذشته از سایر کشورها وارد می‌شد، گفت: این محصولات تولیدی توانسته‌اند از اداره کل تجهیزات پزشکی پروانه ساخت خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از حضور در نمایشگاه ایران هلث بعد از دوسال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا را گسترش بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خراسان رضوی از منطقه‌ای به کشوری دانست و ادامه داد: بسیاری از بیمارستان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند تا با فناوری‌های روز تولید داخل کشور آشنا شده و با شرکت‌های تامین کننده نیاز خود، وارد مذاکره شوند.

مدیر پارک علم و فناوری خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجایی که محصولات حوزه پزشکی از ارزش افزوده بالایی در ارزبری برخوردار است و با توجه به اهمیت سلامت، شرکت‌های پارک علم و فناوری برای حضور در این نمایشگاه مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

او گفت: نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث مرجع اصلی تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی در کشور است و حضور در این نمایشگاه ظرفیت بالایی برای دیده شدن شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار سایر رقبا و ایجاد هم‌افزایی بین آنها است.

سیادتی ادامه داد: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نیمی از شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی پارک علم و فناوری خراسان رضوی را شامل می‌شوند و این پارک حدود ۱۰۰ شرکت فناور در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی از قبیل مکانیک، مکاترونیک، برق و الکترونیک، مواد، پلیمر و تجهیزات پزشکی در حال فعالیت هستند.

او افزود: در پارک علم و فناوری خراسان رضوی ۱۲ هزار میلیارد ریال گردش مالی فقط در ۲۵ شرکت تجهیزات پرشکی با اشتغال‌زایی بیش از ۶۰۰ نفر ایجاد شده است.

مدیر پردیس جامع فناوری خراسان رضوی ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان یکی از قطب‌های تجهیزات پزشکی در کشور است و به عنوان نمونه در زمان پاندمی کرونا توانست تولید دستگاه ونتیلاتور را برای تمام آی.سی.یوهای بیمارستانی کشور تولید و تجهیز کند.  

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (ایران هلث) از ۳ تا ۶ خرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تولید دارو تجهیزات پزشکی مشهد شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری ایران ونتیلاتور دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید دارو تجهیزات پزشکی ویروس کرونا تولید دارو تجهیزات پزشکی مشهد شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری ایران ونتیلاتور دانش بنیان ها پارک علم و فناوری خراسان رضوی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است