Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 16 و 19 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در شرق تهران در خیابان جشنواره در اطراف تهران پارس به سامانه 125 اعلام و 6 ایستگاه به همراه 15 دستگاه تانکر به محل اعزام می شود.

وی گفت: محل آتش سوزی چند باب کارگاه که تعدای هم مسقف به مساحت حدود 2 هزار متر بود با کاربری کارگاه های تزریق پلاستیک، پارچه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که کاملا شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزد: آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند خوشبختانه خیلی سریع حجم سرکش آتش و دود غلیظ تحت کنترل در آمد و سقف های کارگاه های مسقف تخریب شده بود و خوشبختانه شعله مهار شده و عملیات در حال لکه گیری است.

ملکی بیان کرد: تا این لحظه هیچ مصدوم و فوتی گزارش نشده است ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته است و کماکان عملیات ادامه دارد و قطعا باتوجه به طولانی بوده عملیات لکه گیری تا پایان عملیات نیروهای امدادی در محل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ز

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تهرانپارس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بامداد دو روز پیش، بخش زیادی از روستا را درگیر و خسارت زیادی به مردم وارد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به خساراتی که این آتش سوزی به ساکنان منطقه وارد کرده است، افزود: ما منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت شروع آتش‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه سازه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم کاملاً خشک و آماده اشتعال بودند، ادامه داد: به دنبال اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیستیم و حتماً باید کار کارشناسی انجام شود.

فکور بر لزوم کمک‌رسانی به مردم برای اصلاح و بازسازی واحدهای حادثه دیده تاکید کرد و ادامه داد: بیان کرد: باید آمارهای درست و مناسب داشته باشیم و تعداد دقیق واحدهای تجاری و مسکونی و ابعاد این واحدها را مشخص کنیم، سپس آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز باید برای سازه‌های آینده تصمیم بگیریم تا چنین حوادثی تکرار نشود، ادامه داد: می‌توان به جای سازه چوبی، از نمای چوب استفاده کرد تا مردم و کشور متحمل خسارت نشوند.

فکور با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی معابر در مناطق خسارت دیده برای تردد ماشین‌آلات و امنیت در شب ضرورت دارد، گفت: در بازنگری طرح هادی این روستا می‌توان از سازه بتنی با نمای چوب و یا محلول کند سوز روی سازه‌های چوبی استفاده کرد.

کد خبر 6095955

دیگر خبرها

  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان