Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@01:02:06 GMT

یک ادعای عجیب در مورد قطعات خودروهای ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۴۶۷۸

یک ادعای عجیب در مورد قطعات خودروهای ایرانی

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو هیئت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ۳۷ درصد کشتار جاده‌ای ایران از خودروها است، ادامه داد: تنها دوره‌ای که کشتار جاده‌ای کشور کاهش پیدا کرد دوره‌ای بود که واردات خودرو در کشور آزاد شد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتار جاده‌ای ایران با هیچ کجای دنیا تطابق ندارد، گفت: برابر با اتحادیه اروپا در جاده‌های کشور مرگ و میر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه براساس بررسی‌های علمی ۸۵ درصد مشکلات کسب و کار دنیا نتیجه فرآیندها و ۱۵ درصد عملکرد انسانی است، اظهار کرد: برابر اتحادیه اروپا در جاده‌های کشور مرگ و میر داریم.

 

کل خودروهای ایران ۲۴ میلیون است

 

 وی با بیان اینکه کل خودروهای ایران ۲۴ میلیون است، افزود: به عنوان نمونه، یک کشور در اتحادیه اروپا ۵۰ میلیون خودرو دارد که میزان مرگ و میر جاده‌های ما در ایران حتی از آن هم بیشتر است که جای تاسف دارد.

 وحیدی با تأکید براینکه خودروی نیسان آبی در ژاپن از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۸۲ تولید شد، ادامه داد: اما این خودرو در ایران از سال ۱۹۷۰ در ایران تولید می‌شود و همچنان ادامه دارد.

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه پژو ۴۰۵ در اروپا از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ تولید شد، افزود: این خودرو در ایران از سال ۱۹۹۲ ساخته شد و همچنان ادامه دارد.

 

۱۰۰ درصد قطعات خودرو در ایران چینی است

 

 وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد قطعات خودرو در ایران چینی است، تصریح کرد: هیچگونه اقدام مثبتی برای مردم انجام ندادیم و تفاوت در این است که در گذشته مونتاژ اروپایی می‌کردیم و الان مونتاژ چینی، که ظلم به مردم کشور است.

 وحیدی با بیان اینکه کشتار جاده‌ای ایران با هیچ کجای دنیا مطابقت ندارد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدافع تولید داخل هستند، نه مدافع خودروی بی کیفیت که باعث خسارت مالی و مرگ و میر هموطنان باشد.

 عضو هیئت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ۳۷ درصد کشتار جاده‌ای ایران از خودروها است، ادامه داد: تنها دوره‌ای که کشتار جاده‌ای کشور کاهش پیدا کرد دوره‌ای بود که واردات خودرو در کشور آزاد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تصادف جاده ای خودروهای ایرانی تصادف های رانندگی قطعات خودروهای ایرانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی تأکید براینکه کشتار جاده ای خودرو در ایران مرگ و میر دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور