Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اسامی تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به ترکیه و پس از آن کانادا اعلام شده بود و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی برای انجام این سفر را انجام داده بود، فدراسیون فوتبال کانادا بدون اطلاع تصمیم به لغو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران گرفت.

فدراسیون فوتبال کانادا در اطلاعیه کوتاهی که عصر امروز پنجشنبه منتشر کرد از لغو دیدار با تیم ملی ایران خبر داد که قرار بود بامداد روز ۱۶ خرداد در شهر ونکوور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال کانادا آمده است که «جزئیات بیشتر در خصوص نحوه دریافت پول بلیت های فروخته شده اعلام می گردد.»

به دنبال این اتفاق نامه رسمی کانادایی ها هم به فدراسیون فوتبال ایران رسید تا لغو این دیدار قطعی شود.

فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد به خاطر لغو یکطرفه این بازی از فدراسیون کانادا به فیفا شکایت و درخواست غرامت کند.

محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران با تایید این خبر گفت: فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به فیفا از کانادایی ها به خاطر لغو این دیدار شکایت و درخواست پرداخت هزینه های صورت گرفته را خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ خسارت لغو این دیدار در قرارداد فی مابین چقدر قید شده است گفت: عدد خاصی در قرارداد به عنوان خسارت قید نشده است اما ما از طریق شکایت به فیفا پیگیر دریافت خسارت هزینه های صورت گرفته خواهیم بود.

کد خبر 5500004

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کانادا فدراسیون فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی کشتی فرنگی فوتسال پرتغال تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال پورتو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران