Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:09:36 GMT

همایش اتحاد مساجد در دشتستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۴۹۰۵

همایش اتحاد مساجد در دشتستان برگزار شد

به گزارش ایرنا، امام جمعه برازجان در این همایش اظهار داشت: در راستای ایجاد وحدت رویه در میان مساجد حرکت اتحاد مساجد شهر برازجان شکل گرفته است و مسجد در تراز انقلاب به عنوان محور همه فعالیت ها فرهنگی مذهبی و مشاوره ای در محله مورد نظر است.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: دراین نشست موضوع اعتبارات مسجد که یکی از مسائل جدی مساجد شهرستان دشتستان مطرح شد زیرا مدت زیادی است اعتباری به این مراکز تخصیص نگرفته است  است و دولت باید کمک کند و انتظار می رود که هیات امنای مساجد نیز با جذب خیران گام های موثری در رونق و عمران و آبادی آنها بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: انتظار است مثل همیشه که مردم و خیران درامور مساجد کمک و همت داشتند در فعالیا و پویا کردن مسجد محله خود نیز فعالیت داشته باشند.
امام جمعه برازجان همچنین به حضور خوب و فعال بانوان با توجه به جمعیت بالای آنها در مساجد اشاره کرد و بر عضویت پذیرفتن بانوان در هیات های مساجدتاکید کرد و گفت: با این امر زمینه حضور بیشتر بانوان و نقش بهتر آنها در اجرای برنامه ها و امور مساجد فراهم خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دشتستان نیز به مهمترین وظایف هیات امنا مساجد اشاره کرد و مدیریت، عمران و آبادانی، جذب جوانان و خیرین و پیگری مسائل مختلف مسجد را از وظایف مهم هیات امنا خواند. 
عادل آموزگار با اشاره به وجود ۵۰۰ مسجد و حسینیه در شهرستان دشتستان بیان کرد: در سال جاری یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان برای نوسازی و عمران و آبادی مساجد شهرستان  تخصیص یافته است.

برچسب‌ها بوشهر مسجد دشتستان برازجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مسجد دشتستان بوشهر مسجد دشتستان برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر