Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی خرداد دعوت کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است.

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مهدی مهدی پور، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور نفراتی هستند که طبق نظر اسکوچیچ به این اردو دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی علیپور در تیم ملی حضور کم رنگی داشت، اما پس از عملکرد خوب در ماریتیمو به تیم ملی دعوت شده است.

اللهیار صیادمنش هم که در هال سیتی خوب عملکرد بازهم به عنوان مهاجم لژیونر در تیم اسکوچیچ حضور دارد.

سید حسین حسینی هم که بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم شده همراه با بیرانوند و عابدزاده دیگر دروازه بان تیم ملی هستند.

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، حاج صفی، عزت اللهی، محمدی، ابراهیمی، نوراللهی، جهانبخش، قلی‌زاده، طارمی، آزمون، صیادمنش و علیپور ۱۶ بازیکن لژیونر حاضر در این لیست هستند و برخی لژیونر‌های دیگر مانند کاوه رضایی، شهاب زاهدی، مهدی قایدی و. به این اردو دعوت نشده اند.

کاوه رضایی در تیم بلژیکی زیاد بازی نکرد و به همین دلیل اسکوچیچ او را دعوت نکرده است.

قایدی هم به همین دلیل به تیم ملی نرسیده، اما به نظر می‌رسد دعوت نکردن زاهدی به دلیل عملکرد خوب دیگر مهاجمان است.

از بین تیم‌های لیگ برتری نیز فقط چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد در این اردو نماینده دارند و آبی پوشان پایتخت با حضور ۵ بازیکن (حسین حسینی، حردانی، غلامی، حسین زاده و مهدی پور) در این لیست رکورددار هستند.

پرسپولیس (سرلک و ترابی) سپاهان (نورافکن) و فولاد (آغاسی) نیز دیگر بازیکنان لیگ برتری حاضر در اردوی آتی هستند.

امید ابراهیمی، هافبک باتجربه باشگاه الوکره قطر که فوتبالدوستان به او لقب فرمانده داده بودند، پس از مدت‌ها دوری بازهم به تیم ملی بازگشت و در این اردو حاضر است.

این بازیکن ۳۴ ساله بیش از یک سال جایی در تفکرات سرمربی کروات نداشت، اما اکنون در نخستین اردوی آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ نامش در بین نفرات دعوت شده قرار گرفته است.

از چهره‌های سرشناس غایب این لیست می‌توان به نفرات مصدومی مانند سامان قدوس، وحید امیری، شجاع خلیل زاده و مرتضی پورعلی گنجی اشاره کرد. البته کریم انصاری فرد، کمال کامیابی‌نیا، دانیال اسماعیلی فر که در آخرین فهرست تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و لبنان در لیست قرار گرفته بودند، در فهرست جدید جایی ندارند.

در پست هافبک دفاعی، به جای کامیابی نیا، مهدی پور، سرلک، امید ابراهیمی، نوراللهی و عزت اللهی دعوت شده اند و نوبت به کمال نرسیده است.

به جای اسماعیلی فر در پست دفاع راست نیز صالح حردانی پس از عملکرد خوب به تیم ملی دعوت شده و دیگر بازیکن این پست هم صادق محرمی است.

البته با توجه به این که سن انصاری فرد بالا رفته و کم و بیش در تیم یونانی بازی می‌کند، اسکوچیچ تصمیم گرفته تا مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور را برای بازی در خط حمله دعوت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لژیونرهای فوتبال ایران تیم ملی دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام