Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وزیرمحترم کشور مسؤلیت امور پشتیبانی، اجرائی، صدور مجوز و ضوابط برپایی ایستگاه های صلواتی و انتشارات را بر عهده سازمان مدیریت بحران کشور و به تبع آن اداره کل مدیریت بحران استان تهران با همکاری دیگر دستگاه ها واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همین منظور و در راستای فراهم آوردن زمینه و بستر مناسب برای خدمت رسانی شایسته به زائرین و مجاورین حرم مطهر، نمایندگان اداره کل مدیریت بحران استان در بخشداری آفتاب مسقر شده‌اند تا دستگاه های اجرائی و افرادی که قصد ارائه خدمت به زائرین حرم مطهر امام راحل(ره) و برپایی ایستگاه های صلواتی در زمان برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب را دارند، مجوزهای لازم را دریافت کنند. 

یزدی مهر افزود: بعد از تکمیل مراحل، صدورمجوز برای این دستگاه ها و افراد محدوده برپایی ایستگاه صلواتی جانمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران برپایی ایستگاه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران