Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان خاش در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی خاش – ایرانشهر و محور فرعی کارواندر- گوئیچ آن شهرستان به ۲ دستگاه کشنده نفت کش مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع، از نوع گازوئیل کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و معرفی ۲ فرد متخلف به مراجع قضائی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد