Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیگیری جهادی و انقلابی مشکلات مردم  در راستای تحقق اهداف سفرهای استانی در دست اقدام و اجرا است و تاکنون ۲۱ سفر استانی برگزارشده است.

وی گفت: یکی از دلایل ارزشمند سفر استانی این است که در بین مردم باشیم، ببینیم، بشنویم، درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش وجوانان با اشاره به ضرورت رفع و حل مشکلا ت مردم بیان کرد: هماهنگی و برآیند چند دستگاه با همدیگر برای رفع مشکلات هموطنان به نمایش گذاشته شود و با همکاری و همفکری چالش‌ها، دست اندازهایی که بر اثر سهل انگاری، سوء استفاده و یا سوء مدیریت اتفاق افتاده را مرتفع کنیم.

سجادی در حاشیه بازدید از فاز ۱۱ مسکن مهر شهر پردیس افزود: مناطق کم برخودار از نظر امکانات نیازمند رسیدگی برای گذر از مشکلات هستند، کارهای اشتباه قبلا اتفاق افتاده که خریدهایی را  به صورت غیر موجه انجام دادند، امروز مردم متضرر شدند و یا در برخی از فضاها متصرف و ساکن شدند و به مشکلات حقوقی برخوردند.

 

وی با اشاره به ضرورت همکاری فرماندار شهرستان و شهردار و سایر مسئولان مرتبط، توضیح داد: برخی از مناطق تبدیل به شهرک و مجتمع مسکونی شده که به مشکل منابع طبیعی برخوردند و تعارضاتی اتفاق افتاده و رفا و آسایش مردم را بر هم زده است.

وزیر ورزش گفت: آنچه در طی چند سال گذشته اتفاق افتاده بار سنگین بر دوش دولت مردمی و انقلابی تحمیل شده و میراثی است که با حجم انبوهی از مشکلات، بر جای مانده است.

سجادی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر آسایش شهروندان و حمایت از مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور و برای برخوراری همه هموطنان از عدالت، مشکلات به صورت مکتوب منعکس و با گردش کار رسمی در وزارتخانه‌های مرتبط پی‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرک امام رضا (ع) شهر بومهن، توضیح داد: در این شهرک، منابع آب روی سقف خانه‌ها بود به دلیل تعارض با شرکت عمران و افرادی که واسطه بودند به دعوای حقوقی ختم شده است مشکل آب، برق، تردد دانش آموزان، مسیرهای خاکی نبود روشنایی و امنیت لازم را در این شهرک مشاهده کردیم و دغدغه‌های است که برای پی‌گیری در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده رئیس جمهور گفت: این مشکلا ت در وزارتخانه‌های مربوطه، هیات دولت و سایر مراکز مرتبط مطرح و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

سجادی با اشاره به مسکن مهر پردیس افزود: مشکلات مربوط به مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی برای رسیدگی منعکس می‌شود، مسکن مهر نیاز به تکمیل شدن به همراه زیر ساخت‌های مورد نیاز دارد.

وی با اشاره به وضعیت سالن طلائیه، اظهار داشت: این سالن ورزشی تخریبی و خطرناک است و باید در اولین فرصت محصور شود تا حادثه‌ای برای کسانی که در این سالن تردد دارند به ویژه کودکان و نوجوانان رخ ندهد.

سجادی بیان کرد: به عنوان مسوول وزارت ورزش نمیتوانیم درخصوص تخریب سالن ورزشی بهارطلاییه بومهن بی‌تفاوت باشیم و از امشب نمیتوانیم با خیال راحت سر بر بالین بگذاریم، زیرا وضعیت این سالن بسیار خطرناک است.

 

وزیر ورزش گفت: ملک این سالن در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست اما برای رفع مشکل این سالن ورزشی مباحث حقوقی را پی گیری می کنیم و در این راستا از شهرداری بومهن و اداره ورزش و جوانان شهرستان کمک می گیریم.

سجادی اضافه کرد: سازه این سالن ورزشی تحت فشار است و به دلیل این فشار کفپوش محدب شده و دیوارها هم شکاف های بزرگی برداشتند و احتمال ریزش دارد، درب ندارد و محل تجمع افراد شده که آسیب های اجتماعی به همراه دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به فوریت باید حریمی ایجاد، دیوارها تخریب و باز سازی بشود و در ادامه با اسکلت سازی مناسب، نور، کفپوش استاندارد، تاسیسات حرارتی و برودتی باز سازی و در اختیار ساکنان شهرک طلائیه شهر بومهن قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان پردیس اتفاق افتاده سالن ورزشی وزیر ورزش مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد