Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:57:58 GMT

جشن «نسیم مهر» در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۵۳۲۲

جشن «نسیم مهر» در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم جشن نسیم مهر در اردبیل اظهار کرد: هدف اصلی از این برنامه ترغیب خیرین برای کمک و مساعدت به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان بوده تا این اقشار مورد حمایت و پشتیبانی بیشتر قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو تصریح کرد: در سطح استان به تعداد ۵۷۵ زندانی و خانواده آنها از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند و در تأمین نیازمندی خود در غیاب سرپرست خانوار با مشکلاتی روبه‌رو بوده که دست کمک خیرین به این اقشار می‌تواند مشکلات و موانع را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کنار ستاد دیه برای کمک به آزادسازی این زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان استان نیز به صورت مستمر از این خانواده‌های نیازمند پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد تا موانع و مشکلات برطرف شده و این خانواده‌ها بتوانند با دغدغه‌ای کمتر در زمان زندانی شدن سرپرست خانوار ایام را سپری کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرخواهانه به وجود آمده که تلاش می‌کنیم نذورات و مساعدت‌های مردمی را در مناسبت‌های مختلف جمع‌آوری کرده و صرف حمایت از این خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرها و روستاها کنیم.

حجت‌الاسلام کثیرلو آسیب‌شناسی دقیق از مشکلات این خانواده‌ها را با کمک مشاوران و روانشناسان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز انجمن حمایت از زندانیان با راهکارهای متفاوت سعی دارند تا یاریگر این خانواده‌ها باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سیاست قوه قضائیه در کنار کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها، مساعدت به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی است که این رویکرد نیز می‌تواند راهگشا در این بخش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در این جشن که برنامه‌های مختلفی برگزار شد، خیرین برای مساعدت به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد اعلام همکاری و پشتیبانی کردند.

کد خبر 5500067

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانیان اردبیل کمک به نیازمندان ستاد دیه آزادی زندانیان کمک های مردمی فعالیت خیرخواهانه انجمن حمایت از زندانیان قوه قضاییه زندانیان جرایم غیر عمد آلودگی هوا بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان ریزش آوار آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ویروس کرونا خراسان رضوی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد