Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از شهرستان‌های قرچک و پاکدشت درجمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سفر استانی دولت سیزدهم به شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت و طی آن، تعدادی از وزرا با حضور در شهرستان‌های مختلف، وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند تا نتیجه این بازدیدها به رئیس جمهور ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نماینده شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به اتفاق فرماندار، امام جمعه و شهردار قرچک نیز درخواست‌های مکتوبی خطاب به رییس جمهور ارائه کردند که این درخواست‌ها در جلسه تخصصی با آیت الله رییسی و اعضای هیأت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی یکی از درخواست‌های مردم و مسئولان قرچک را تبدیل قطار حومه‌ای به مترو اعلام کرد و افزود: در بررسی وضعیت اجرای طرح حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به پایتخت،موضوع تبدیل طرح از قطار حومه‌ای به مترو مطرح شد که وزارت راه و شهرسازی به دلیل آن که این طرح مورد نیاز مردم است، نه تنها با آن مخالف نیست، که قطعا با آن موافقت می‌کند.
قاسمی تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین مورد نیاز آن و وضعیت مجتمع مسکونی یکهزار و ۱۰۰ واحدی قرچک نیز مسائلی از سوی مسئولان قرچک مطرح شد که تلاش می‌شود با همکاری مسئولان، این مشکل و نیاز مردم نیز برطرف شود.
وی با اشاره به بررسی وضعیت جاده‌های مواصلاتی و حوزه ترافیک شهرستان قرچک اظهار داشت: برخی از نیازها و درخواست‌های ارائه شده از سوی مسئولان قرچک در حوزه وزارت بهداشت و درمان و ورزش و جوانان است که تمامی این درخواست‌ها به رییس جمهور و وزراء مربوطه منتقل می‌شود تا زمینه رفع آن فراهم شود.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه پس از برگزاری جلسه شورای اداری استان تهران روز پنجشنبه به نمایندگی از رییس جمهور در پاکدشت و قرچک حاضر شد و از طرح‌های نیمه‌تمام این دو شهرستان بازدید کرد.
ادای احترام به شهدا، بازدید از کمربندی جنوبی، ورزشگاه نیمه‌تمام شهدا، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بیمارستان در حال ساخت زعیم و جاده مواصلاتی با ورامین و دیدار با مردم، از برنامه‌های وزیر مسکن و شهرسازی در شهرستان پاکدشت بود.
وزیر راه و شهرسازی سپس با حضور در شهرستان قرچک، ضمن دیدار با خانواده شهدا، از پروژه یکهزار و ۱۰۰ واحدی مسکن و تقاطع غیرهمسطح راه آهن سراسری تهران- مشهد با محور روستایی محمدآباد و داودآباد بازدید کرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی دولت قرچک رستم قاسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی دولت قرچک وزارت راه و شهرسازی دولت قرچک رستم قاسمی راه و شهرسازی درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد