Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی افزود: تا الآن نزدیک به ۱۹ نفر جان باخته داریم و ۳۷ زخمی که سه نفر آنها در بیمارستان هستند و ۳۴ نفر آنها طول درمانشان طی شده و مشکلی ندارند.
آقای وحیدی گفت: مرحله آواربرداری و رسیدگی به حال این افراد در دو سه روز گذشته به شدت ادامه داشت و استفاده از وسایل سنگین در این مرحله کار دشواری است و نباید استفاده کرد و با روش های دیگری که کمترین خسارت را به پیکرها وارد می کرد یا افرادی که زنده محبوس شده بودند باید با دقت بیشتری عمل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنان به دنبال کشف افراد دیگری هستیم که دچار حادثه شده اند.
آقای وحیدی افزود: با توجه به سازه های ناپایدار باید با دقت بسیار عمل شود و این خود باعث می شود با بررسی دقیق، نقاط آسیب پذیر کاملاً شناسایی و معلوم شود باید از کدام نقطه و جبهه به این سازه نزدیک شد و عملیات کاهش خطر را روی آنها اعمال کرد و این کار الان در حال انجام است و همه نیروها در صحنه هستند و شیفت بندی شده اند و به صورت ۲۴ ساعته در این جا هستند.
وی افزود: اینجا باید از عواطف مردم شریف آبادان بسیار تشکر کرد که با توجه به این حادثه سختی که وارد شده در دسته های عزاداری و حضور منظمشان، حتی پذیرایی از کسانی که در اینجا مشغول خدمت هستند، انس و الفت و همبستگی شان را نشان می دهند.
وزیر کشور گفت: از جان باختگان سه نفر هویتشان قطعی نشده است .
وی درباره ناپایداری جدی و انحراف سازه های ساختمان متروپل گفت: سازه ها ناپایدار و بسیار خطرناک هستند و ما بایستی به خطرزدایی اقدام کنیم.
آقای وحیدی افزود: این خطرزایی شروع شده و بسیار تدریجی دنبال خواهد شد چون هر کدام محاسبات دقیقی می خواهد، مرتب اینها کنترل می شود و میزان فاصله ای که ستون های اصلی و انحرافات اصلی به خودشان می گیرند و با کمال دقت باید این کار دنبال شود و امیدواریم در روز آینده و حداکثر دو روز آینده بتوانیم این مشکل را حل و خطر را دور کنیم و به همین خاطر از مردم خواهش می کنیم و خواهش کردیم در این منطقه حضور پیدا نکنند.
وزیر کشور گفت: محتمل است که ما به پیکرهای جدیدی دست پیدا کنیم اما بسیار احتمال زنده بودن کم است.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1635277

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برج متروپل حوادث شهری احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری کارشناس هواشناسی، گفت: امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

اصغری تاکید کرد: نگرانی در خصوص بارش‌های سنگین در استان‌های جنوبی و غربی کشور همچنان وجود دارد و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ همچنین عشایر از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: این شرایط از بعد از ظهر امروز در استان‌های مرکزی و فردا در غرب و شمال‌غرب کشور وجود خواهد داشت و جمعه شدت بارندگی‌ها در تهران بیشتر است.

‌ کد خبر 6094914 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تصاویری از آوار شدن سقف یک مسجد در عربستان با باران!
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند