Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه الجزیره نوشت: یک منبع ایرانی غیررسمی نزدیک به سپاه قدس گفت که نیروهای سپاه و دستگاه های امنیتی ایران بارها فرماندهان رژیم صهیونیستی را داخل خاک فلسطین اشغالی و خارج از آن هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق،   شبکه خبری الجزیره در گزارشی با عنوان چرا ایران با ترور فرماندهان خود توسط اسرائیل مقابله با مثل نمی‌کند؟ به ترور شهید خدایی پاسدار مدافع حرم اشاره کرد و نوشت:

یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران معتقد است که کشورش از عملیات‌های اسرائیل چشم پوشی نکرده است و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طریق همپیمانان خود در جولان سوریه یا جنوب لبنان یا از داخل خاک فلسطین به آن واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره در ادامه نوشت: یک منبع ایرانی غیررسمی نزدیک به سپاه قدس گفت که نیروهای سپاه و دستگاه های امنیتی ایران بارها فرماندهان رژیم صهیونیستی را داخل خاک فلسطین اشغالی و خارج از آن هدف قرار داده‌اند.

این منبع که خواسته نامش فاش نشود گفت که در پی عملیات‌های مستقیم ایران علیه فرماندهان اسرائیلی تاکنون ۲۰ شخصیت اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند که برخی از آنها عبارتند از:

هلاکت افسر موساد «فهیم هیناوی» ۴۵ ساله که در چهارم دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در یکی از تقاطع های منطقه «غیناتون» در جنوب شرق تل آویو رخ داد. این عملیات ۷ روز بعد از ترور محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی صورت گرفت.

در سال گذشته میلادی نیز ایران دو افسر دیگر به جز هیناوی را در واکنش به ترور فخری زاده در داخل تل آویو به هلاکت رساند.

ژنرال شارون أسمان ۴۲ ساله در یکم ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی در یکی از پایگاه‌های نظامی در شهر «نتانیا» در مرکز فلسطین اشغالی کشته شد. او فرمانده گردان «الناحال» در ارتش اسرائیل بود.

گابریل تالکر افسربلندپایه موساد در سطح معاون وزیر همراه با ۱۲ نفر دیگر در سیزدهم مارس گذشته در پی حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق کشته شدند.

الجزیره در ادامه نوشت که ایران باکی از آن ندارد که اعلام  کند پشت پرده بسیاری از عملیات ها در داخل اسرائیل بوده است.

الجزیره ادامه داد: عملیات های دیگری نیز وجود دارد که عناصر اسرائیلی را هدف قرار داده و ایران آنها را بر عهده نگرفته است ولی اسرائیل خوب می‌داند که ایران پشت پرده آن قرار دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت ارتش اسرائیل تل آویو ترور فخری زاده نیروهای سپاه اسرائیل فلسطین سپاه قدس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناوها و ناوهای هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901603

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم