Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری ، متن پیام و دستور رهبر انقلاب که عصر امروز در جلسه فوق العاده‌ای در حضور رئیس‌جمهور با موضوع بررسی گزارشهای هیئتهای اعزامی به آبادان و پیگیری آخرین اقدامات انجام شده قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی تاسف‌بار آبادان علاوه بر نیاز به سرعت عمل و استفاده از همه‌ی ظرفیتها برای کاستن از تلفات که اکنون در درجه‌ی اول اهمیت است، وظیفه‌ی پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت آموز آنان با همکاری قوه‌ی قضائیه، و نیز تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار آن در همه‌ی نقاط کشور، برعهده‌ی همه‌ی ما مسئولان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم میدانم با تشکر از فعالیت چند روزه‌ی مسئولان دولت، پیگیری و جدیت کامل در این باره را مطالبه نمایم. به مصیبت دیدگان حادثه تسلیت عرض میکنم و برای آنان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید :

جلسه فوق العاده برگزار شد / ۴ فرمان رئیسی درباره ریزش برج «متروپل» آبادان ۲۱۲۱ کد خبر 1635282

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برج متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور