Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:56:56 GMT

حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۵۵۳۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در چندین کارگاه در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:١٩ ظهر روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در شرق تهران، در تهرانپارس، خیابان جشنواره اعلام شد که بلافاصله شش ایستگاه آتش نشانی به همراه پانزده دستگاه تانکر از سوی آتش نشانی و سه منطقه شهرداری که این محدوده را پوشش می دادند، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خودرو و تجهیزات پشتیبانی دیگر از جمله بالابر و خودرو تجهیزات تنفسی نیز به محل حادثه رفتند.

وی گفت: محل آتش سوزی چندین باب کارگاه، مرکز صنعتی و کارخانه بود که سه یا چهار کارگاه آن مسقف و حدود ٢ هزار متر بود. این مکان‌ها کاربری کارگاه تزریق پلاستیک، رنگ‌سازی و رنگرزی، پارچه و... داشتند. این محل شعله ور بود و از مناطق شرقی تهران قابل رویت بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل حاضر شدند و از چند سو عملیات آب و کف رسانی را آغاز کردند. همچنین از طریق نردبان هیدرولیکی نیز عملیات انجام شد و ادامه پیدا کرد. با عملیات به موقع و مناسب آتش نشانی سریعا حجم سرکش آتش تحت کنترل درآمد. چند کارگاه دچار آتش سوزی شده و سقف ها نیز تخریب شده بود، همین عملیات را با مشکلاتی مواجه کرده و حرارت نیز بسیار زیاد بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: عملیات وارد مرحله لکه گیری است و از خطر گسترش به اطراف جلوگیری شده است. تا به حال نیز مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده اما حادثه، خسارت سنگینی دارد.

وی ادامه داد: عملیات همچنان ادامه دارد و با توجه به گستردگی محل حادثه ممکن است عملیات زمان‌بر باشد. حدود ١٢٠ تا ١٣٠ آتش نشان در محل حضور دارند و در حال انجام عملیات هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی حریق کارگاه کارخانه آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد