Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:50:38 GMT

سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۵۵۷۱

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۶ فقره سرقت منزل در شمال تهران به ارزش ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تسنیم، بیست و یکم مهرماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال در کلانتری 122 دربند تشکیل شد که با دستور قضائی پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی‌جویی‌های انتظامی به دست آمده مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره، سرقت‌ها را انجام داده‌ و اخیراً در مخفیگاهشان در محدوده شهر کرج مخفی شده‌اند.

با شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه، تمام اعضای این باند دستگیر شده و در بازرسی به عمل آمده از این مکان تعداد زیادی ساعت‌های با ارزش، وجوه نقد، ارز،‌ سه تخته قالیچه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری به همراه دو دستگاه خودرو کشف شد و متهمان به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ سعید دالوند؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان که همگی از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب بودند به سرقت از منزل شاکی و پنج فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده و گفتند بخش اعظمی از ماحصل سرقت‌ها را به پول نقد و چهار واحد آپارتمان در شهرک منظریه و اسلام‌آباد غرب و چندین دستگاه خودرو از جمله پژو 207، پژو 206، بنز، پژو پارس و طلاجات تبدیل کرده‌اند.

وی بیان کرد: با اعتراف صریح متهمان، و شناسایی آن‌ها توسط 6 مالباخته، تاکنون کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 50 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند و تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی سرقت میلیاردی دزدی آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند