Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در خاطرات هاشمی رفسنجانی در روز ۵ خرداد ۱۳۷۸ آمده است: کارکنان روزنامه جمهوری اسلامی آمدند. آقـای [مـسیح]مهـاجری، [مدیرمـسئول روزنامـه جمهوری اسلامی]، گزارش داد و مـن هـم صـحبت طـولانی در مـورد روزنامـه و وظـایف مطبوعات داشتم.

آقای [ابوالقاسم]وافی، [عضو جامعه مدرسین حوزه علم یه قـم]آمـد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد ریاست قوه قضاییه و نظر علمای قم درباره دولت، مطالبی داشت و گفـت، دیـروز در هنگـام سـخنرانی آقـای خـاتمی در قــم و پـس از سـخنرانی، دو گـروه موافـق و مخــالف، شعار‌های متضاد می‌دادند.

آقای [سیدجلال الدین]طاهری اصفهانی، امام جمعه اصفهان آمـد. گفـت، وضـع اصـفهان خوب نیست و اگر وضع جا‌های دیگر هم چنین باشد، خطرناک است؛ علتش را بازداشـت آقای [غلامحسین]کرباسچی و آقای [محسن]کدیور می‌داند. گفتم، از دیـد جمعـی دیگـر هم این بازداشت‌ها خوب است. برای سفر به لندن جهت معالجه نوهایش، ارز خواست. ظهر فاطی آمد و گفت، مردم استقبال وسیعی برای کمک به بیمـاران خـاص کـرده انـد و روز به روز کمک‌ها زیاد می‌شود. عصر جمعی از طلاب رفـسنجان آمدنـد. آقـای کـاظمی گزارش داد و گفت، حدود ۱۵۰ طلبه رفـسنجانی در حـوزه داریـم. مـن هـم نـصیحت شـان کردم و گفتم، از شرایط خوب که امـروز بـرای طـلاب پـیش آمـده، بهـره گیـری کننـد. از کتاب‌های خود به آن‌ها هدیه دادم.

همسر آقای [غلامرضا]جوادی، [معاون حوزه ریاست مجمع تشخیص مصلحت]آمـد. از بازداشت او ناراحت است. فکر می‌کند، علیه او توطئه شده است. در گزارش‌های خارجی. درگیری محدود بین هند و پاکستان در منطقه کشمیر قابل توجه است.

منبع: سایت انتخاب

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خاطرات هاشمی آیت الله هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم