Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد:  براساس برنامه‌ریزی مقرر شد که امسال حدود ۸۰۰ ناجی غریق در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شوند.

وی افزود: روز گذشته یک مورد نجات‌یافته در ساحل ساری داشتیم که باتوجه به سرد بودن افراد کمتر وارد آب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با ناجیان غریق، اضافه کرد: توصیه‌ ما به همه افراد جامعه به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

کریمیان با اشاره به برگزاری مانور هوشمندسازی ساحل با حضور معاون وزیر کشور، بیان کرد: افتتاحیه این طرح هفته آینده خواهد بود و در این طرح افتتاح ساعت مچی ناجیان غریق، اپلیکیشن گردشگر و اپلیکیشن ناجی را خواهیم داشت.

به گزارش فارس، طرح‌های دریا هر سال از ابتدای خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه‌خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امواج شکافنده دلیل اصلی غرق‌شدگی در دریای خزر است و سالانه شاهد مرگ شهروندان هستیم؛ امواج شکافنده، کانال‌های عمیق و پرآبی هستند که با سرعت بیش از دو متر در ثانیه یعنی سریع‌تر از یک شناگر المپیک، افراد را در سواحل مازندران به وسط دریا کشید و غرق کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران غرقی در دریا دریای خزر طرح دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر