Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترانه علیدوستی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» با کارگردانی سعید روستایی که روز گذشته (پنجشنبه ۵ خرداد) در جشنواره فیلم کن برگزار شد، در برابر دو پرسش سخت قرار گرفت.

نخستین پرسش، درباره ساخت سریال «شهرزاد» با سرمایه‌گذاری محمد امامی بود که در دادگاه به جرم فساد مالی، محکوم شد و اینک در زندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه علیدوستی در این‌باره توضیح داد: «اتفاقی که درباره پروژه سریال «شهرزاد» روی داد، تلنگری برای همه ما بود و تا قبل از آن، ما دقت امروز را در این موارد نداشتیم. من با آقای امامی در پایان فصل یک «شهرزاد» آشنا شدم و از حضور ایشان در پروژه اطلاعی نداشتم. تهیه‌کننده دیگری به جای ایشان با من قرارداد امضا کرده بود.»

او با اشاره به این‌که نمی‌خواهد آن ماجرا توجیه کند، افزود: «شاید وظیفه ما بود که باید می‌دانستیم سرمایه سریال چگونه تامین شده و در آن کار نمی‌کردیم، اما واقعا و صادقا نمی‌دانستیم. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که پولی در یک سریال سرمایه‌گذاری شده و پنج برابر آن برگشته به همان آدم، اما شما چرا از من سوال می‌پرسید؟ چون آن پول دست من نیست. سود آن پول دست من نیست. من دستمزدی گرفتم که در هر پروژه دیگری هم می‌گرفتم و نجمومی هم نبوده است. درنتیجه پول یا سود این سریال، دست کسی است که الان در زندان به سر می‌برد و این را که من چه کمکی می‌توانم به پیشرفت این بحث بکنم، نمی‌دانم.»

دومین پرسش از ترانه علیدوستی درباره هم‌بازی شدن با دو متهم به آزار زنان در فیلم‌های «فروشنده» و «برداران لیلا» بود که او در پاسخ گفت: «در هر دو موردی که این اتهامات مطرح شده، من تلاشم را برای روشنگری کردم. من هنگام بازی در فیلم «فروشنده»، قدرتی بیش از این نداشتم. شاید امروز اوضاع فرق می‌کند، اما آن روز هم تا جایی که می‌توانستم سعی کردم این موضوع را پیگیری کنم و بیشتر از این، به هیچ‌عنوان برشی نداشتم.»

این بازیگر ادامه داد: «درباره فیلم «برادران لیلا» هم، اتفاقات و روایت‌های آزار، بعد از فیلمبرداری ما منتشر شد. الان ترکیب عوامل فیلم هم که در جشنواره کن حضور دارند، مشخص می‌کند موضع ما در این‌باره چیست. بدون این‌که بخواهیم مستقیم به کسی اشاره کنیم، گفتیم که در کنار کسی که اتهام آزار دارد، نمی‌ایستیم و این کار را هم کردیم.»

۵۷۵۷

کد خبر 1635288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترانه علیدوستی جشنواره فیلم کن سید محمد امامی سعید روستایی ترانه علیدوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر