Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر با تاکید بر اعتراض این باشگاه به لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: اگر قرار است بازیکنان شایسته لیگ برتر، به‌ ویژه بازیکنانی که در تیم‌های شهرستانی عضویت دارند به همین راحتی نادیده گرفته شوند و حتی برای بازی‌های دوستانه هم دعوت نشوند، چه نیازی به برگزاری لیگ‌برتر است؟

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از فارس؛ ابوذر خواجویی‌نسب در مورد لیست جدید تیم ملی و عدم دعوت از بازیکنان گل‌گهر، گفت: متاسفانه باز همان سناریو تکرار شد و سرمربی تیم ملی نشان داد که چشم خود را عامدانه بر روی برخی واقعیت‌ها بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه می‌گوید: اگر قرار است بازیکنان شایسته لیگ برتر، به‌ ویژه بازیکنانی که در تیم‌های شهرستانی عضویت دارند به همین راحتی نادیده گرفته شوند و حتی برای بازی‌های دوستانه هم دعوت نشوند، چه نیازی به برگزاری لیگ‌برتر است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر گفت: سعیدصادقی طبق آمار و ارقام، برترین و تاثیرگذارترین بازیکن لیگ‌برتر است. آرمین سهرابیان، محسن فروزان، علیزاده و تیکدری در پست‌های تخصصی خودشان جز‌ برترین‌های لیگ امسال بوده‌اند. حتی در برخی دیگر از تیم‌های شهرستانی، بازیکنان شایسته‌ای وجود داشتند که به راحتی می‌توانستند در فهرست تیم ملی قرار بگیرند.

او می‌افزاید: با وجود این، کادر فنی تیم ملی همواره اصرار بر دعوت از برخی لژیونرهای نا آماده، بازیکن محروم و نیمکت‌نشینان تیم‌های پرطرفدار را دارد.

خواجویی‌نسب با اشاره به اینکه چنین رویه‌‌‌ای در درازمدت به بی‌اعتباری لیگ‌ داخلی و بی‌انگیزگی بازیکنان منجر می‌شود و به فوتبال ایران، آسیب‌ خواهند رساند، می‌گوید: وقتی خود دراگان اسکوچیچ رسیدن به نیمکت مهم تیم ملی را از صدقه‌ سری نشستن بر روی نیمکت تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ‌برتر دارد، روا نیست، تیمی شایسته مانند گل‌گهر که در جمع چهار تیم بالای جدول قرار دارد و اگر با موضوع کسر امتیاز روبه رو نشده بود، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ‌برتر بود، حتی یک نماینده در لیست تیم ملی نداشته باشد.

به گفته مدیر روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر؛ قطعا با این نگاه‌های کوچک و بسته، نمی‌توان امید داشت که تیمی قدرتمند برای جام‌جهانی بسته شود. مگر اینکه در فرصت باقی مانده، چشم‌ها شسته شود و فوتبال داخلی و بازیکنان شایسته لیگ‌برتر را جور دیگری ببینیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران باشگاه گل گهر باشگاه گل گهر سیرجان تیم های شهرستانی بازیکنان شایسته لیگ برتر تیم ملی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی