Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با فرماندهی و فرماندهان رده‌های تخصصی سپاه ثارالله استان کرمان به ایجاد زمینه برگزاری همایش ملی پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی نیز تاکید کرد و افزود: با این اقدام تلاش می‌شود که مدعیان حقوق بشر را متوجه سازیم که چگونه در آستانه قرن ۱۵ که بسیاری از کشورها ادعای حقوق بشر دارند، یک دولت جنایتکار به خود اجازه می‌دهد با نقض همه قوانین و مقررات بین المللی چنین اقدامی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر پیگیری حقوقی و قضائی ترور سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن، دبیرخانه مربوطه نیز در استان تأسیس شده و پیگیری‌های حقوقی و قضائی موردنیاز از سوی دستگاه قضائی انجام و سایر اموارت مورد نیاز نیز در حوزه‌های مربوطه پیگیری شود.

وی بر لزوم مطالبه گری حقوقی ترور سردار سلیمانی از سازمان‌ها و مجامع بین المللی نیز تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق مطالبه گری مردمی درباره پیگیری حقوقی و قضائی موضوع ترور سردار سلیمانی نیز مورد تاکید قرار دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به نگاه مشترک دستگاه قضائی و سپاه ثارالله برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سردار سلیمانی، حق مطلب را درباره ایشان مطرح کرده و از این رو معرفی مکتب سردار سلیمانی، موضوع بسیار مهمی است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: زمانی که از مکتب سردار سلیمانی سخن می‌گوئیم باید توجه داشته باشیم که در همه حوزه‌ها از جمله در حوزه قضائی به تفکر و پیاده سازی این مکتب بسیار نیاز داریم و در این رابطه باید توجه داشت که اخلاص، مجاهدت در راه خدا و عمل بر اساس تبعیت از فرامین رهبری از مهمترین شاخص‌های مکتب سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به این مطلب که مسئولیت مردم و مسئولان در قبال سردار سلیمانی در استان کرمان بیش از سایر نقاط است، گفت: اعتقاد دارم این استان در حوزه‌های جهاد، شهادت و ایثارگری ظرفیتی دارد که اگر این ظرفیت‌ها در مکتب سردار سلیمانی به کار گرفته شود، کرمان را به استانی نمونه در حوزه ملی و منطقه‌ای تبدیل خواهد کرد.

کد خبر 5500127

منبع: مهر

کلیدواژه: تروریسم قاسم سلیمانی رئیس کل دادگستری استان کرمان آلودگی هوا بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان ریزش آوار آزادسازی خرمشهر آمار کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا ترور سردار سلیمانی مکتب سردار سلیمانی پیگیری حقوقی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم