Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:53:47 GMT

رونمایی از تنها راه نجات شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۵۹۴۸

رونمایی از تنها راه نجات شهرخودرو

شهرخودرو حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر روی کاغذ هنوز برای بقا در لیگ برتر شانس دارد، البته شانسی کمرنگ و تا حدودی دور از دسترس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ با تساوی پرگل نفت مسجدسلیمان در آبادان در مصاف با شاگردان علیرضا منصوریان این تیم شانس خود را برای بقا در لیگ برتر تا حدود زیادی افزایش داد تا با این نتیجه و شکست فجر در تبریز، سقوط شیرازی ها قطعی شده و رقابت برای بقا بین نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو برای ماندن در لیگ برتر با سنگینی کفه ترازو به سود مسجدسلیمانی ها به اوج برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر یک راه سخت و مشکل پیش روی مشهدی ها قرار دارد تا این تیم بتواند با معجزه در لیگ برتر ماندنی شود.

پیروزی در دو بازی باقی مانده برابر پرسپولیس و فولاد و شکست مسجدسلیمانی ها در تهران برابر استقلال، باعث می شود نفت 21 امتیازی باقی مانده و امتیازات تیم داود سیدعباسی به عدد 22 برسد و با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با یاران رضا مهاجری، مشهدی ها در روز پایانی لیگ، بقای شان را جشن بگیرند؛ اتفاقاتی که اگر چه دور از دسترس است اما روی کاغذ غیرممکن نیست!

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد لیگ برتر سقوط فجرسپاسی شهرخودرو بقا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد

ممکن است تیمو ورنر مقابل آرسنال آخرین بازی خود برای تاتنهام را انجام داده باشد.

طرفداری | تیمو ورنر، مهاجم 28 ساله تاتنهام که به صورت قرضی در این تیم بازی می کند، پنج بازی پایانی فصل را از دست داد.

با اعلام آنژ پوستکوعلو در کنفرانس خبری پیش از تقابل با چلسی، تیمو ورنر که مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به همین علت ادامه فصل جاری را از دست می دهد. تاتنهام در پنج بازی پایانی فصل به مصاف چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد می رود. آنژ پوستکوعلو در مورد مصدومیت ورنر گفت:

دو هفته و نیم از فصل باقی مانده و در نتیجه او ادامه فصل را از دست می دهد.

تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش راهی تاتنهام شد و اسپرز بند خرید 16 میلیون یورویی او را در اختیار دارد. حال تاتنهام باید در مورد آینده تیمو ورنر و فعال سازی یا عدم فعال سازی بند خرید او تصمیم بگیرد. تیمو ورنر در نیم فصل حضور خود در تاتنهام در 14 بازی، 2 گل و 3 پاس گل ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال