Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فوتبال زنان گفت: آرزویم این است در آلمان و اسپانیا بازی کنم و این اتفاق زودتر رخ بدهد بهتر است.

صبا سلیمی، لژیونر فوتبال زنان ایران درباره روند فعالیت خود در تیم‌های خارجی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: لژیونر شدنم را از کشور عراق شروع کردم و پس از آن در باکو ادامه دادم و این روزها نیز در ترکیه بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 95 خیلی به لژیونر شدن فکر می‌کردم. بنابراین اولین سالی که به اردوی تیم ‌ملی دعوت شدم این هدف را جدی‌تر دنبال کردم تا در نهایت وقتی از اردوی تیم‌ ملی برگشتم به پیشنهاد تیم عراقی جواب مثبت دادم.

وی افزود: به یاد دارم پیشنهاد تیم عراقی را چشم بسته قبول کردم، بدون اینکه بپرسم این تیم در کدام دسته است، رفتم بازی کردم تیم در بصره بود ولی زمان حضور من همزمان شد با شهادت سردار سلیمانی که لیگ را تعطیل کردند. پس از آن برای مدتی به ایران برگشتم و در اهواز ماندم. این تغییرات برایم سخت بود و خانواده برای اینکه کنار من باشند انتقالی گرفتند. در اهواز تمرینات را به صورت انفرادی ادامه دادم تا اینکه از لیگ باکو پیشنهاد آمد، رفتیم صحبت کردیم و در نهایت هم قرارداد بسته شد.

لژیونر فوتبال زنان ادامه داد: نزدیک یکسال و نیم تا دو سال باکو بودم، آنجا انگار نه انگار که خارج از شهر خودم هستم همین طور با حجاب حضور داشتم و به من احترام می‌گذاشتند‌. دوست نداشتم از آن تیم بیرون بیایم ولی بنا به دلایلی که خانواده از من خواستند تصمیم گرفتم برای ادامه فعالیتم به ترکیه بیایم.

سلیمی با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید قدم به قدم جلو رفت، گفت:  قطعا آدم باید برای موفقیت مسیر را پله‌ به ‌پله طی کند. بدون شک وقتی من امروز در لیگ ایران بازی می‌کنم یکباره اگر به ترکیه می‌رفتم قطعا همان ابتدا خط می‌خوردم. از نظر حرفه‌ای هم درست نیست باید پله به پله جلو رفت تا روزی شد یکی مانند مهدی طارمی، به اعتقاد من زیر سازی بنیه را قوی می‌کند، برای اینکه بتوانی به تیم‌های بالاتر بروی باید از نظر فنی و تجربه مهارت‌هایی را بلد باشی. 

وی در خصوص وضعیت فوتبال زنان ایران اینگونه توضیح داد: شرایط فوتبال زنان در ایران هم خوب است و یا می‌توانم بگویم که رفته رفته در حال بهتر شدن است. در حال حاضر رسانه‌ها توجه بیشتری به بخش بانوان دارند. 

سلیمی در رابطه با علت دعوت نشدنش به تیم ‌ملی گفت: به تیم‌ ملی دعوت نشدم علتش را نمی‌دانم ولی هرچه که بود تصمیم سرمربی تیم بوده و من هم احترام می‌گذارم. دوست داشتم کنار بچه‌ها باشم و اولین صعود تیم‌ ملی به جام‌ ملت‌ها را تجربه کنم.

وی افزود: مسیری که شروع کردم را دوست دارم اما علاقمندم در کشورهایی مانند آلمان و اسپانیا بازی کنم. هرچقدر زودتر این اتفاق بیفتد، خوب است. به هر صورت وقتی در خارج از ایران با حجاب حاضر می‌شویم و بازی می‌کنیم برای آنها نیز این شکل پوشش جذابیت دارد، می‌گویند شگفت‌انگیز است.

سلیمی در پایان در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم ایرانی است، گفت: عاشق تیم تراکتور هستم و با آن زندگی می‌کنم. قرار بود بخش بانوان را هم راه اندازی کنند و آقای زنوزی قول هایی دادند اما هنوز هیچ خبری از تشکیل تیم بانوان نیست.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند