Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ۱۰ روز پس از کشتاری نژادپرستانه و در حالی که مردم آمریکا در سوگ کودکانی که در مدرسه‌ای در تگزاس کشته شدند نشسته اند، جمهوری خواهان مجلس سنا مانع تصویب قانونی در مورد مبارزه با تروریسم داخلی شدند.

چاک شومر، رئیس اکثریت دموکرات در سنای آمریکا پیش از رأی گیری گفت: «این متن از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا تیراندازی در بوفالو یک عمل تروریسم داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این قانون تشکیل یگان‌های مبارزه با تروریسم داخلی را در پلیس فدرال، وزارت دادگستری و امنیت داخلی، با تأکید ویژه بر (مقابله با) برتری نژادی سفیدپوستان، پیش بینی می‌کرد.

این قانون همچنین مجوز تشکیل کارگروهی را برای مبارزه با نفوذ برتری نژادی سفیدپوستان در بین پرسنل و نیرو‌های امنیتی فدرال آمریکا صادر می‌کرد.

لابی های تسلیحاتی یکی از قدرتمندترین لابی ها در ایالات متحده محسوب می شوند. براساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا، شهروندان عادی این کشور می توانند اقدام به خرید سلاح گرم و حمل آن کنند. سالانه ده ها هزار نفر در این کشور به دلیل خشونت های ناشی از سلاح گرم کشته و مجروح می شوند. بیشتر قربانیان این حوادث جوامع رنگین پوست و مهاجر هستند که هدف خشونت افراد و گروه هایی با تفکر برتری سفید پوستان قرار می گیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا نژادپرستی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است