Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ مهرماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها روز گذشته برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را به شرح زیر شناختند:

گروه A
کویت، عراق، تایلند و عمان

گروه B
ازبکستان، بحرین، تاجیکستان و ترکمنستان

گروه C
ایران، لبنان، چین تایپه و اندونزی

گروه D
ژاپن، ویتنام، کره جنوبی و عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انجام مراسم قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرد هر تیمی که ۳۰ روز قبل از جام ملت های آسیا از حضور در این رقابت ها انصراف بدهد، مبلغ ۲۵ هزار دلار جریمه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصراف از جام ملت ها کمتر از ۳۰ روز تا شروع این بازی ها، مبلغ ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار جریمه برای تیم ها در پی خواهد داشت.

اما سنگین ترین جریمه شامل تیم هایی می شود که در شروع رقابت ها، انصراف خود را اعلام کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این صورت جریمه ۷۵ هزار دلاری را در نظر گرفته است.

طبق اعلام روزنامه «الاقتصادیه» عربستان، انصراف تیم ها در صورتی که بدون شرایط اورژانسی باشد، محرومیت آنها را از دوره بعدی هم در پی خواهد داشت.

جبران ضرر و زیان های مالی و دیگر جرایم انضباطی هم ممکن است در انتظار تیم های خاطی باشد.

کد خبر 5500141 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2022 فوتسال فوتسال جام ملت های آسیا تیم ملی فوتسال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی فوتسال تیم فوتبال پورتو پرتغال تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی کشتی فرنگی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!