Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال با توجه به اینکه چند روز بازار نقل و انتقالات می گذرد هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده است. آبی ها که در فصلی که قهرمان لیگ برتر شدند برخلاف خط دفاعی درخشان خود در فاز حمله دچار ضعف بودند به همین دلیل کادر فنی استقلال برای برطرف کردن این خلا به دنبال گلسازترین بازیکن لیگ رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها برای این منظور طی روهای اخیر با سعید صادقی هافبک تکنیکی گل گهر برای فصل آینده به توافقاتی دست پیدا کرده اند. صادقی در فصل جاری عنوان گلساز ترین بازیکن لیگ را فعلا در اختیار دارد و می تواند کمک زیادی به تیم فرهاد مجیدی در میانه میدان بکند. گفته می شود در صورتی که اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد هافبک گل گهر به زودی با استقلال قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

هر چند شنیده شده این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی هم قرار دارد. با این حال به نظر می رسد آبی ها برای اینکه از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب نیفتند کار انتقال او را به نوعی تمام کرده اند.

کد خبر 679221 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟