Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@16:23:09 GMT

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شیلی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۱۸۰

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شیلی انتخاب شد

ادواردو بریزو آرژانتینی هدایت تیم ملی فوتبال شیلی را پذیرفت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از بی ساکر، فدراسیون فوتبال شیلی اعلام کرد، ادواردو بریزو آرژانتینی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را قبول کرد و جایگزین مارتین لاسارته اروگوئه ای شده است. لاسارته ۱۵ ماه هدایت تیم ملی فوتبال شیلی را بر عهده داشت ولی نتوانست با این تیم به جام جهانی راه یابد و به همین خاطر از هدایت تیم ملی شیلی برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پابلو میلاد رئیس فدراسیون فوتبال شیلی در حساب توییتری این فدراسیون گفت:  ما اکنون یک مربی داریم که برای فوتبال ما شناخته شده است و تجربه بین المللی زیادی دارد. بریزو ۵۲ ساله قبلاً بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ بخشی از کادر مربیگری مارسلو بیلسا بود که اولین تجربه او در مربیگری پس از آویختن کفش هایش بود.

او یک مدافع میانی بود که ۱۳ بازی ملی برای آرژانتین انجام داد و دو بار در  کوپا آمریکا حضور داشت، اگرچه او تنها در یک بازی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورش حضور داشت. او برای ریورپلاته و مارسی بازی کرد و دوران خوبی در این دو تیم داشت. 

او قبل از اینکه در سال ۲۰۱۹ هدایت پاراگوئه را برعهده بگیرد بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ در اسپانیا مربیگری کرد و حالا روی نیمکت شیلی است تا بتواند این تیم را برای دوره بعد کوپا آمه ریکا آماده کند. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال شیلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال شیلی هدایت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد

به گزارش پارس نیوز ؛ ژوزه مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

 شنیده ها حاکی از آن است که، ژوزه مورایس قصد دارد نام خود را بصورت رسمی به «محمد» تغییر بدهد.

منبع : خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد