Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:41:04 GMT

سد سیکان دره شهر تا پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۱۸۱

سد سیکان دره شهر تا پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بهرام نیا افزود: سد سبکان طبق قول مساعد مدیر عامل آب منطقه‌ای استان، تا پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این سد در سال ۸۹ به پیمان رفته اما امسال فعالیت آن بصورت جدی آغاز شده است.

بهرام نیا اضافه کرد: درصورت بهره‌برداری، سه شهرستان دره‌شهر، بدره و آبدانان برای مصارف کشاورزی، شرب و صنعت از آب این سد استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حجم مخزن این سد ۱۵ میلیون متر مکعب است و با پیگیری‌های انجام شده، امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

استاندار ایلام بیان کرد: برای تسریع در پیشرفت فیزیکی سد سیکان باید با رضایت مردم تملک روستاهای فرهاد آباد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5500150

منبع: مهر

کلیدواژه: آبگیری سد ایلام حسن بهرام نیا آلودگی هوا بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر ریزش آوار ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳