Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برخورد دو دستگاه پراید در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود ۷ کشته و مصدوم به جا گذاشت به گفته کارشناسان پلیس‌راه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل این حادثه بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، تصادف خونبار شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود "محور ایلام به دره‌شهر" که در اثر برخورد دو دستگاه پراید حادث شد منجر به کشته و زخمی شدن 7 شهروند ایلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تائید خبر تصادف شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام- چشمه کبود اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد دو دستگاه پراید با هم برخورد کرده که این تصادف 2 کشته و 5 زخمی برجای گذاشته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند گفت: کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ  و سرعت غیرمجاز و ناتوانی عامل انسانی در کنترل وسیله نقلیه  اعلام کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می باشد، لازم است رانندگان گرامی به منظور حفظ جان خود و سرنشینان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

این محور یکی از محورهای حادثه خیز استان ایلام بوده که به کرات در آن تصادف منجر به فوت حادث و به رغم افزایش آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در جاده‌های استان ایلام مورد بی توجهی مسئولان مرتبط با موضوع شده است.

تصادف زنجیره‌ای فولادشهر به زرین‌شهر 9 مصدوم بر جای گذاشتتصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در محور دامغان شاهرود؛ حادثه 11 مصدوم و یک فوتی داشتافتتاح پروژه‌های آزمایشگاهی ارتقای کیفیت خودرو/ آغاز ساخت مرکز تست تصادف خودرو برای اولین بار در کشور

به گزارش تسنیم، تصادف اخیر نیز با واکنش مردمی و انتقادات گسترده در سطح فضای رسانه‌ای استان ایلام در ارتباط با چرایی بی‌توجهی به نقاط حادثه‌ خیز جاده‌هایی استان ایلام شده است و مردم از مسئولان استانی این سوال را دارند. که تا کی باید شاهد جان دادن مسافران جاده‌های ایلام بود؟

مردم ایلام بر این باورند که جاده‌های ایلام، "جاده‌های مرگ" است" و در خواسته‌های خود انتظار آن را دارند تا مسئولان به جای "گفتار درمانی" تلاشی برای برطرف کردم مشکلات جاده‌های استان ایلام داشته باشند تا کمتر شاهد این گونه حوادث باشیم.

انتهای پیام/180/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه پراید استان ایلام پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی آتش نشانی بروجن خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون و گرفتار شدن راننده پراید در خودرو دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی‌اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی، ایمن سازی صحنه حادثه و خودرو، مصدوم را فیکس نموده و عملیات رهاسازی را انجام و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم