Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "محمد اسماعیل عرب زوزنی" با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) مراسم وداع با پیکر شهید اسماعیل عرب زوزنی از شهدای تازه تفحص شده برگزار شد، در این مراسم ذاکران اهل بیت(ع) در سوگ شهادت رئیس مذهب فقه جعفری به نوحه‌سرایی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» در منطقه عملیاتی خیبر جزیره مجنون تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

مراسم تشییع امروز ششم خردادماه همزمان با اجتماع صادقیون از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی با حضور با شکوه مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، زائران و مجاوران امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نوحه سوزناک نادر جوادی به مناسبت سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) + فیلممرثیه‌خوانی سلیم موذن‌زاده اردبیلی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) + فیلمدسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم برگزار می‌شود

همچنین شنبه هفتم خردادماه مراسم تشییع و وداع این شهید والامقام در زادگاهش شهرستان خواف برگزار می‌شود.

شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» فرزند محمدرضا در 17 شهریور 1346 در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند 1362 در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمد. والدین این شهید والامقام به رحمت ایزدی پیوسته‌اند.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد