Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:45:11 GMT

جلسه مهم رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۳۹۳

جلسه مهم رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد این نشست گفت: طبق روال همیشگی جلسات کاری بنده و رئیس فدراسیون کشتی برگزار و در این جلسه چند ساعته تصمیمات مهمی گرفته شد.

نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین بنده و رئیس فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریان ادامه داد: کشتی ایران در سال‌های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما متأسفانه خلا حضور نماینده ایران در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که با رئیس فدراسیون کشتی داشتم با پیشنهاد بنده مقرر شد تا بیشتر تمرکز من بر روی کارها و امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم‌های ملی کشتی در تمامی رده‌های سنی باشد تا فرصت بیشتری در اختیار ایشان به منظور اجرای برنامه‌های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون‌های ملی قرار گیرد.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور یک نماینده از کشورمان در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی بود و انشاءالله به امید خدا رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

کد خبر 5500162 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی حمید سوریان علیرضا دبیر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی فوتسال تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال کانادا پرتغال تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی رئیس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد