Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر قهرمانی‌اش را در این فصل از رقابت‌ها تثبیت کرده بود، در هفته بیست و نهم توانست با ۲ گل میزبانش مس رفسنجان را شکست دهد که این نوزدهمین پیروزی فصل آبی پوشان و نهمین شکست تیم مس رفسنجان در این رقابت‌ها بود.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: با اینکه مس هم بازی خوبی ارائه داد، اما قطعاً استقلال تیم برتر میدان بود و شایسته این پیروزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که آنها سزاوارانه قهرمان لیگ برتر شدند، در این بازی هم با شایستگی به پیروزی رسیدند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در سالی که فرهاد مجیدی و مجموعه استقلال هدفشان قهرمانی بود، هدف نیمی از تیم‌های لیگ این بود که اولین شکست فصل استقلال را رقم بزنند. در فصلی که فقط پیروزی و قهرمانی می‌توانست آبی‌ها را خوشحال کند، خیلی از تیم‌ها برای خوشحالی به دنبال اولین شکست این تیم بودند و این بود تفاوت بین اهداف تیمی که قهرمان شد با دیگر تیم‌ها.

کارشناس فوتبال بیان داشت: ویژگی بارز این فصل استقلال در این بود که مجموعه آنها تیم به معنای واقعی کلمه بود. امسال در این تیم هیچ بازیکنی ادعا نداشت و نظم تیمی به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد. مدیریت باشگاه توانست بستری امن و آرام را برای تیم فراهم کند و همه اعضای باشگاه سرشان به کار خودشان بود و فقط خواستند وظیفه خودشان را به بهترین شکل انجام دهند.

اصغرخانی در ادامه افزود: اگر بنا به غُر زدن و بهانه آوردن بود، استقلالی‌ها هم بهانه‌های زیادی برای غُر زدن داشتند. اما آنها ترجیح دادند امسال قهرمانی را فدای هیچ بهانه‌ای نکنند و با تمام وجود برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدند.

کد خبر 5499066 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال ایوب اصغرخانی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی فوتسال تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال کانادا پرتغال تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد