Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدی‌زاده در نخستین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استان بوشهر، گفت: واگذاری زمین مسکونی به خانوار‌های دارای سه فرزند یکی از راه‌های حمایت از خانواده است. البته قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مزایایی دارد که باید این قانون برای مطالعه مردم، در اختیارشان قرار گیرد.

او معتقد است: مهمترین سرمایه یک جامعه، نیروی انسانی توانمند و جوان است و توسعه و پیشرفت جامعه بدون توجه به نیروی انسانی توانمند به ویژه قشر جوان امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر همچنین گفت: به منظور فراهم شدن تسهیلات لازم برای ازدواج جوانان، افزایش فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  در استان تشکیل شده و  این قرارگاه باید در همه شهرستان‌های استان تشکیل شود.

محمدی‌زاده می‌گوید: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج ضروری است.

او گفت: با توجه به نقش صداوسیما در فرهنگ‌سازی با قدردانی از همکاری این رسانه، لازم است برای تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه‌هایی در ساعت پرمخاطب از صدا و سیمای بوشهر پخش شود.

استاندار بوشهر همچنین معتقد است که روابط عمومی‌ اداره‌ها هم در این زمینه وظیفه دارند و می‌گوید: جشن ازدواج برای کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در طول سال برنامه‌ریزی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانی جمعیت تسهیلات ازدواج فرزندآوری حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود