Web Analytics Made Easy - Statcounter

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تصویب قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق را تبریک گفت.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از الفرات نیوز، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه‌ای از تصویب قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط پارلمان این کشور استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: تصویب قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را به ملت عزیز عراق تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان از طریق نمایندگان مردم ثابت کرد که اصول و استواری خود را در دفاع از مسئله فلسطین و قدس حفظ می‌کند و این رژیم غاصب را رژیمی جعلی می‌داند که باید ریشه کن شده و به رسمیت شناخته نشود.

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در این بیانیه تاکید کرد: رأی قاطع نمایندگان مردم به قانون مذکور گواه دیگری بر این است که عراقی‌ها درباره مسائل مشترک ملی، اسلامی و انسانی اتفاق نظر دارند و درک احزاب سیاسی و نمایندگان مردم از موضوعات مهم و مسائل سرنوشت ساز، این پیام روشن را می‌رساند که این امت و این ملت و نمایندگانش بر اصول و مبانی خود ثابت قدم هستند و از آن دفاع می‌کنند.

چارچوب هماهنگی در ادامه تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را به همه آزادگان جهان و همه کسانی که در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نقش داشته‌اند و دارند، تبریک گفت.

پارلمان عراق پنجشنبه در جلسه‌ای پیش نویس قانونی را تصویب کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم تلقی می‌کند.

این پیش‌نویس در نسخه اصلی خود شامل ۱۰ بند اصلی از جمله جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به هر شکلی و ممنوعیت برقراری روابط دیپلماتیک، سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و یا هر گونه ارتباط دیگری و به هر شکلی با این رژیم اشغالگر است.

پیش‌نویس قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط فراکسیون جریان صدر به پارلمان عراق ارائه شده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ، پارلمان عراق ، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پارلمان عراق چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی چارچوب هماهنگی شیعیان عراق پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد