Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:21:19 GMT

فرمانده مرزبانی: سناریوهای مختلف را تمرین می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۶۶۳

فرمانده مرزبانی: سناریوهای مختلف را تمرین می‌کنیم

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و به ویژه افغانستان تسهیل‌گری کرده و برای ۲۴ ساعته شدن مرز دوغارون شهرستان تایباد با افغانستان اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در بازدید از نوار مرزی شرق کشور در دوغارون تایباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند و امنیت کشور مرهون تلاش‌های آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آمادگی برای ۲۴ ساعته شدن گمرک دوغارون استان خراسان رضوی با افغانستان وجود دارد و این موضوع  به گمرک و مدیریت پایانه‌های مرزی اعلام شده و هیچ مشکلی نیست.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت‌های الکترونیکی و تصویری روز به‌ روز در حال افزایش است و مرزها را مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می‌کنند.  

گودرزی افزود: در بازدید از مناطق مرزی تحت حفاظت هنگ مرزی تایباد در شرق استان خراسان رضوی، گروهان‌ها، پاسگاه و برجک‌ها از آمادگی و توان عملیاتی بالایی برخودار هستند و امنیت پایداری برقرار است.  

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: آموزش را باید تقویت کرده و نظارت ها را بیشتر کنیم. در همه مقرها و یگان ها می بایست سناریوهای مختلف را طراحی و تمرین کنیم. سیستم های هوشمند، تجهیزات و... باید برای هرگونه عملیات مرزی آماده به کار باشد.

گفتنی است،  یگان‌های نظامی نوار مرزی شرق کشور از جنوب تا شمال خراسان رضوی مورد بازدید سردار گودرزی قرار گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت سردار گودرزی شهرستان تایباد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" در هنگ مرزی بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید