Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:04:01 GMT

مخالفت تل آیو با تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم»

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۸۲۱

مخالفت تل آیو با تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه گزارش داد که این رژیم با درخواست آمریکا را برای تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم‌» که قرار است روز یکشنبه در قدس اشغالی برگزار شود، مخالفت کرد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» هم با اشاره به این خبر نوشت: شماری از مقامات آمریکایی از همتایان اسرائیلی خواسته‌اند از ترس تشدید اوضاع در قدس و مسجد الاقصی، در مسیر راهپیمایی پرچم تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری‌ها در جریان راهپیمایی پرچم به شدت نگران هستند و در همین راستا پلیس این رژیم حالت آماده باش در بیت المقدس و شهرهای اطراف صادر کرده است. طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از ۳ هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده‌اند.

از سوی دیگر، شخصیت‌های فلسطینی تأکید کرده‌اند که پافشاری صهیونیست‌ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه‌های مقاومت نیز هشدار داده‌اند که برگزاری این مراسم باعث انفجار اوضاع خواهد شد.

صهیونیست‌ها هر ساله با برگزاری مراسمات مختلف روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمات از دو روز قبل شروع می‌شود و مهمترین بخش آن، راهپیمایی پرچم است.

راهپیمایی پرچم یک مراسم جدید است و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند.

کد خبر 5500216

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی قدس اشغالی مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین فلسطین روسیه جو بایدن عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ترکیه مسکو لبنان ناتو ایران راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان