Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:07:26 GMT

لزوم رصد جرائم احتمالی در دنیای دیجیتال

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۸۸۱

لزوم رصد جرائم احتمالی در دنیای دیجیتال

جهانگیر گفت: دنیای آینده متعلق به نسل و دانش نو است و هر کسی که با تاخیر در این دنیا وارد شود، مطمئنا با تهدیداتی مواجه می‌شود و فرصت‌های زیادی را از دست خواهد داد و باید خودمان را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم و در بحث قوانین و مقررات و همچنین تعریف حریم خصوصی، باید کار‌های جدید و به روزی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، در دنیایی زندگی می‌کنیم که اگر فرصتی ایجاد می‌شود و عرصه‌هایی به وجود می‌آید که مردم علاقمند به حضور در آن هستند و دانش‌های نوین پا به عرصه می‌گذارند ما به‌عنوان یک دستگاه دیدبان و آینده‌نگر باید به این عرصه‌ها ورود کنیم.

او گفت: اگر شرایطی برای مردم ایجاد شود به موازات ممکن است خطراتی برای آن‌ها نیز ایجاد شود و در هر عرصه‌ای لازم است از جنبه حقوقی و قضایی پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها و جرائم احتمالی رصد و پیش‌بینی صورت گیرد.

رویداد بین‌المللی رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته (متاراد) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه پیشگیری از جرم تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس