Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا در حالی از سوی کانادا لغو شد که گفته می‌شود در قرارداد پرداخت غرامت از سوی لغو کننده بازی دیده شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کانادا در تازه‌ترین مصاحبه خود مدعی شد که قرارداد با ایران محرمانه است و نمی‌توان بندهای آن را منتشر کرد اما تاکنون پولی به ایران پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی الله فغانپور مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص جزئیات قرارداد بازی ایران با کانادا گفت: بحث پرداخت خسارت در صورت لغو مسابقه دیده شده است اما مبلغی تعیین نشده. از آنجا که قرار بود کانادا برای این بازی ۴۰۰ هزار دلار به ایران بدهد، پس باید حداقل ۴۰۰ هزار دلار به عنوان غرامت پرداخت کند. همچنین مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای سفر به کانادا در نظر گرفته شده بود که در مجموع می‌شود ۶۰۰ هزار دلار.

فغانپور درباره اینکه این مبلغ برای کانادا پولی به حساب نمی‌آید و ارزش تیم ملی کشورمان برای سفر به این کشور نادیده گرفته شده بود، تصریح کرد: ارزش ندارد ولی قرارداد تنظیم شد. ما در همه بازی‌های تدارکاتی مجبور بودیم پول بدهیم ولی اینجا حداقل مبلغ درآمدزایی را در نظر گرفتند.

«آیا باتوجه به اینکه قرارداد بازی ایران - کانادا فسخ شده است، می‌توان بندهای مربوط به این قرارداد محرمانه را افشا کرد؟» مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال برنامه «ورزشگاه» گفت: بله؛ منافاتی ندارد چون مسابقه لغو شده است.

فغانپور همچنین تاکید کرد که قرارداد بازی با کانادا را زمانی به او ارجاع داده بودند که این قرارداد بسته شده بود و فقط نظر حقوقی اش را خواسته بودند. وی گفت: به من گفتند نظر حقوقی ات را درباره قرارداده بده و کاری به مسائل مالی نداشته باش.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال از مدیران این فدراسیون هم انتقاد کرد و افزود: من نامه مکتوب نوشتم که در فدراسیون هستم تا به شما کمک کنم تا جلوی قاضی نباشید. اگر با من مشورت کنند مشکلاتشان حل می‌شود. بارها گفته‌ام که برای دریافت حقوق و یا داشتن شغل به فدراسیون نیامده‌ام. آدمی هستم که کارم را بلدم و ادعا دارم و نمی‌گذارم کار به بن بست بکشد.

کد خبر 5500240

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران صفی الله فغانپور کانادا تیم ملی فوتبال کانادا فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم ملی فوتبال کانادا پرتغال فوتسال تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال امید ایران تيم مس رفسنجان فدراسیون فوتبال هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • روسیه به کانادا هشدار داد